חברת התעופה החדשה Norse Atlantic שבסיסה בנורבגיה, הכריזה על חכירה של 6 מטוסי בואינג 787-900. בכך תנסה החברה לצלוח את אתגר ה- Low Cost הטראנס אטלנטי עם רשימת יעדים ראשונית הכוללת את לוס אנג׳לס, מיאמי, לונדון, פריז ואוסלו.
 
המטוסים החדשים יצטרפו לשישה מטוסי 787-900 ושלושה מטוסי 787-800 שהחברה כבר חכרה קודם לכן, חלקם היו בעבר בשימוש חברת Norwegian. המטוסים החדשים נרכשו מ- BOC Aviation , לשעבר זרוע התעופה של Bank Of China, וכיום חברה פרטית הנסחרת בבורסת הונג קונג.
 
Norse Atlanatic החברה הוקמה בתחילת שנת 2021, ונכון לעכשיו טרם החלה את פעילותה, אך נראה כי לכל הפחות נמצאת בשיאו של תהליך הצטיידות. הבחירה של החברה להצטייד דווקא במטוסים רחבי גוף חדישים לעומת מטוסים צרי גוף וארוכי טווח היא בחירה מעניינת מאוד.
 
מהסיבות הברורות, החברה תעמוד למבחן כל הזמן ביחס לחברת התעופה Norwegian אך גם לחברות נוספות שניסו לקדם תעופה טראנס אטלנטית זולה (מישהו עדיין זוכר את WOW air?). בעוד חברות אלה לא נחלו הצלחה גדולה, אין ספק שבשנים האחרונות חלו תמורות ענקיות בעולם התעופה, ולא נותר אלא לאחל שהחברה החדשה תצליח יותר במשימה.
הטיסה הראשונה של החברה מתכוננת לדצמבר 2021 ונכון לרגע זה לא ידוע על הסכמי code share כלשהם אשר ינגישו את החברה לקהל הישראלי.
 
תמונה: Norse Atlantic
 
 
 
 
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *