מוצר חדש בשם ״SeatBoost״ מבקש להפוך את תהליך שדרוג מקום ההושבה בדקה ה 90 לאינטרקטיבי. זאת באמצעות מכרזים חיים על מושבים במחלקות הגבוהות.

המוצר בעצם משדך בין מושבים ריקים במחלקות הפרימיום לבין אנשים אשר מעוניינים לנסות את מזלם בשדרוג בתשלום למחלקה גבוהה יותר.

באפליקציית SeatBoost לניידים יפתח למעשה מכרז חי ב-24 השעות האחרונות לפני מועד הטיסה. הנוסעים יוכלו להגיש הצעות עד לסמוך למועד הטיסה ולאחר נעילת המכרז יגלו האם הצעתם זכתה בשדרוג.

איך זה עובד?:

  1. מזינים את פרטי הטיסה שלכם באפליקציה
  2. מצטרפים למכרז ברגע שהוא נפתח
  3. מגישים הצעה לשדרוג
  4. במידה והוגשו הצעות גבוהות יותר, ניתן לשפר את הצעתך
  5. הזוכים יקבלו עדכון באמצעות האפליקציה ואף יונפק להם Borading Pass דיגיטלי חדש

אפליקציית SeatBoost

כבר כיום חלק מחברות התעופה מציעות מכרזי ״דקה 90״ לשדרוג מושבי הטיסה שלהם. עד כה היה מדובר במכרזים חד צדדיים. הנוסע הגיש הצעה וגילה לרוב ממש בסמוך לטיסה האם שודרג או לא. כאן למעשה מדובר במכרז אינטרקטיבי. הנוסע רואה את ההצעות המובילות ויכול לשפר את הצעתו.

כמובן שגם חברת התעופה מרוויחה. החברה תוכל למלא יותר מושבים במחירים יותר גבוהים ואחידים (לעומת מצב שבו כל אחד מציע הצעה רנדומלית).

כרגע המוצר זמין רק בחברת TAP AIR PORTUGAL. היות והחברה טסה לישראל בעת הזו עם מטוס ה-A320neo (ללא מחלקת עסקים מלאה). ולכן הרלוונטיות לקהל הישראלי היא בעיקר בטיסות המשך עם מטוסים רחבי גוף או עם הA321LR.

ככל הנראה שחברות יהססו להצטרף למיזם מיידית מחשש לירידה בערך מוצרי הפרימיום שלהם, שכן יותר נוסעים עלולים לבחור באופציה של שדרוג ברגע האחרון. עם זאת, אנו מאמינים כי חברות נוספות יאמצו את המוצר, או לכל הפחות את הקונפסט אשר יאפשר להן להגדיל רווחים על מושבים שבכל מצב אחר היו נשארים ריקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *