מנכ״ל החברה השוויצרית חשף לראשונה בראיון את תכניות התחדשות הצי של החברה. בראיון ציין המנכ״ל כי החברה תיפרד ממטוסי ה-A340 הארבע מנועיים הותיקים ככל הנראה בין 2024-2025. זאת, למרות תרומתם הגדולה בתקופת המגפה, בעיקר בתחום הטסת המטענים שראה ביקושי שיא.

את מטוסי A340 יחליפו ככל הנראה מטוסי A350 או 787. המטוסים ירכשו כחלק מרכישה גדולה יותר שתבצע קבוצת Lufthansa, מה שמגדיל את כוח הקנייה של הקבוצה כולה למול יצרניות המטוסים.

עוד אמר מנכ״ל החברה בראיון כי החברה תמשיך להסתמך על מטוסי ה-777 שלה לאור היכולות המוכחות שלהם בתחום הטסת המטענים.

בנוסף ציין המנכ״ל כי כרגע החברה לא תלך אחרי מגמת השימוש במטוסים צרי גוף לטיסות טראנס אטלנטיות. זאת, למרות שיש לחברה מטוסי A321neo אשר מתאימים למשימה.

בגזרת רחבי הגוף, חברת Swiss מחזיקה כיום בצי שלה:

  • 5 מטוסי A340-300 בני כ-18
  • 12 מטוסי 777-300ER בני כ-4
  • 14 מטוסי A330-300 בני כ-11

כיום מפעילה החברה טיסה יומית (טיסה LX257) מתל אביב לציריך בעיקר באמצעות מטוסי ה-A330 שברשותה, לצד טיסה נוספת (LX253) פעמיים בשבוע בעיקר באמצעות מטוסים צרי גוף.