בזמן שהסיכוי שנראה את חברת התעופה הלאומית הסינגפורית המעולה בישראל נמוך למדי, הסכם חדש שלה עם חברת Fly Dubai יקצר את הדרך בין תל אביב לסינגפור. זאת, באמצעות טיסות המשך לסינגפור דרך דובאי.

לחדשות תעופה נודע כי חברת Singapore Airlines, המיוצגת בישראל ע״י חברת Open Sky, חתמה על הסכם עם חברת Fly Dubai האמירתית. ההסכם החדש יאפשר טיסות בין ישראל לסינגפור עם עצירה קצרה בדובאי על כרטיס טיסה יחיד. זאת, למרות שלא קיים הסכם Code share בין החברות. ברקע להסכם זה הרחבת מספר הטיסות היומיות של Fly Dubai לתל אביב לארבע טיסות יומיות.

ההסכם החדש יאפשר לישראלים לטוס לסינגפור במסלול נוח יחסית שאינו דורש עצירה בהונג קונג, טורקיה או מדינות אירופה. כמו כן, יפתח בפני הקהל הישראלי אפשרות נוספת לטוס עם חברת Singapore Airlines המעולה.

החברה הסינגפורית מפעילה טיסה יומית בין דובאי לסינגפור במטוסי A350-900 של החברה, בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושבת.  הטיסה יוצאת בשעה 23:35 מדובאי ונוחתת לאחר כ-7 שעות טיסה בשדה התעופה Changi היוקרתי שבסינגפור.

הסכם דומה קיים מול אל על ומאפשר לטוס בכרטיס אחד עד לסינגפור דרך דובאי בשילוב טיסות של אל על ו-Singapore Airlines.

כידוע, החברה הסינגפורית נחשבת לאחת מהטובות בעולם. החברה מדורגת 5 כוכבים במדד skytrax וכן בין שני המקומות הראשונים במדד חברות התעופה הטובות בעולם. 

Comments are closed.