לפני שמונה שנים השיקה קבוצת לופטהנזה את מחלקת הפרימיום החדשה שלה ובכך הצטרפה לרשימת חברות תעופה המציעות מוצר פרימיום ביניהן בריטיש איירוויס עם מותג ׳וורלד טראוולר פלוס׳, דלתא עם המותג קומפורט, יונייטד עם ׳אקונומי פלוס׳. היום מציגה החברה את מחלקת הפרימיום החדשה שתותקן במטוסים רחבי הגוף של הקבוצה.

מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה במטוסי לופטהאנזה
מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה במטוסי לופטהאנזה. תחילה במטוסי 747-8 

את המושבים החדשים מייצרת חברת ZIM Aircraft Seating הגרמנית תחת שם המוצר ״ZIMprivacy״. המושבים יותקנו תחילה (רבעון ראשון 2022), במטוסי בואינג 777-300 ואיירבאס A340 של חברת סוויס השוויצרית. לאחר מכן יוקנו גם במטוסי אירבוס A330 של החברה. בכל מטוס יהיו 24 מושבי פרימיום. 

מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה במטוסי Swiss
מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של קבוצת לופטהאנה בעיצוב של Swiss

החל משנת 2023 יותקנו מושבים אלה גם במטוסים רחבי גוף של לופטהנזה, תחילה ב-19 מטוסי ג׳מבו 747-8 ולאחר מכן גם בציים היותר חדשים של החברה כולל במטוסי 787, A350 ובעתיד המעט יותר רחוק גם במטוסי ה-777X.

המושבים החדשים משולבים במעטפת סגורה דוגמת ׳צדפה׳ שמאפשרת פרטיות עדיפה. רוחבם נע בין 47-48 ס״מ, המרווח בין המושבים הוא 99 ס״מ (כשלושה ס״מ יותר מהמושבים כיום) והם נוטים לאחור יותר מאשר המושבים הקיימים. בנוסף למושבי אלה יש משענת רגליים נשלפת.

נוסעי מחלקת הפרימיום יקבל תיק טיפוח לנסיעות העשוי מחומרים בני קיימא וכן אזניו איכותיות שמפחיתות רעשים ומשפרות את חוויות השמיעה במערכת מולטימדיה. זו כוללת צג בגודל של 15.6 אינטש.

בנוסף, למושבים אלה צמודה כניסת USB-A שמאפשרת הטענת מכשירים דוגמת טלפונים סלולריים וכן יש להם נורת קריאה.

המוצר החדש עושה רושם מרשים למדי ביחס למתחרים ונראה שיציע יתרונות משמעותיים לנוסע. מקווים שהמחלקה תותקן גם במטוסים רחבי הגוף שחברת סוויס שולחת לישראל.

מה אתם חושבים על המוצר החדש? שתפו אותנו בתגובה