האם אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של האמירויות, תגיע לישראל סוף סוף בתחילת חודש מרץ, או ששוב תידחה את תחילת הפעילות שלה בקו בין דובאי לתל אביב?

לחדשות תעופה נודע כי מחלקת ההזמנות של החברה האמירתית נערכת לתחילת טיסות לישראל החל מתאריך ה-2 במרץ השנה. גם גורמים רשמיים בישראל אישרו כי, נכון לשעה, החברה לא ביטלה את לוח הטיסות מחודש מרץ ואילך. עם זאת, במערכת ההזמנות המקוונת של החברה טרם נפתחה האפשרות להזמין טיסות בקו בין דובאי לתל אביב. זאת לעומת ההכרזה הרשמית בחודש נובמבר 2021 אז כבר היה ניתן לבצע הזמנות ויש אפילו נוסעים שמחזיקים עדיין בכרטיס טיסה של החברה .

יצוין כי על פי מערכת ההזמנות של החברה וגם על פי מידע שנמסר לקראת הטיסה הראשונה שלה, שאמורה היתה לנחות בישראל ב-6 בדצמבר, אמירייטס היתה אמורה לעשות היסטוריה בישראל ולהנחית בטיסת הבכורה את מטוס הסופרג׳מבו איירבוס A380 ובנמל התעופה בן גוריון התכוננו למאורע המיוחד. שכן זו אמורה היתה להיות הפעם הראשונה שמטוס כזה נוחת בישראל.

ואולם, כמה ימים לפני תחילת הפעלת הקו הודיעה החברה על דחיית הטיסות והביעה צער על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותיה. החברה הודיעה, אז, כי היא דוחה את פתיחת הקו בשל שינויים בהנחיות הכניסה לישראל. כזכור, ממש לפני תחילת הפעלת הקו לישראל החלו ׳לטפטף׳ ידיעות כי משרד הבריאות עומד להכריז על איחוד האמירויות, כמו גם על מדינות אחרות, כמדינות אדומות. צעד שפרושו כי המגיעים ממדינות אלה (כולל ישראלים החוזרים מהן) יהיו חייבים בשבוע בידוד. מצב זה גרם, כך נראה, להחלטת חברת התעופה לדחות את פתיחת הקו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *