בהמשך לעדכון בחדשות תעופה, חברת התעופה החדשה  TLV AIR מהמבורג יוצאת לדרך לאחר מספר דחיות ותתחיל לטוס לישראל ב-6 במרץ. כזכור בשלב ראשון תפעיל החברה טיסות ישירות בין תל אביב להמבורג בלבד.

החברה מציעה כרטיסי טיסה במחיר מ-99 יורו לכיוון בתקופת ההשקה, כאשר המחיר המלא יהיה 109 יורו. בתעריף הבסיס יוכלו לנוסעים לעלות למטוס עם תיק יד בלבד ולא יוכלו לבצע שינויים בכרטיס או לבטלם תמורת החזר כספי. מי שירצה כרטיס כרטיס שכולל מזוודה, אבל גם כאן ללא שינוייים והחזרים, ישלם מ-149 אירו לכיוון וכרטיס שכולל מזוודה וגם אפשרויות לשינויים או החזרים יעלה מ-199 אירו. אבל כדאי לשים לב: השינוי יעלה 125 אירו והחזר כספי יכלול עמלה של 195 אירו, שזה כמעט מחצית ממחירו של כרטיס הלוך ושוב.

החברה מציעה גם מחלקת פרימיום שם המחיר לכיוון הוא מ-595 אירו. התעריף היקר יכלול אפשרות שינוי ללא דמי שינוי ואפשרות לביטול בתמורה ל-195 אירו. בנוסף רוכשי מחלקת הפרימיום יהיו זכאים ל-2 מזוודות של עד 23 ק״ג, צ׳ק אין מוקדם ובחירת מושב.

בתחרות על טיסות להמבורג תתחרה החברה בעיקר מול לופטהאנזה אשר מציעה קונקשנים נוחים יחסית עם שעות טיסה עדיפות וכן טיסה יומית. הטיסות של לופטהאנזה יהיו עם קונקשן קצר של שעה במינכן. זאת כאשר הטיסה הלוך תצא בשעות הבוקר ובחזור יוכלו לבחור הנוסעים בטיסת בוקר או ערב.

טיסות להמבורג עם לופטהאנזה
טיסות להמבורג עם לופטהאנזה

לחברה בשלב זה אין מטוסים משלה והיא חוכרת מטוס בואינג 737-800 עם צוות מחברת התעופה הפולנית אנטר.

הטיסות יתקיימו כלהלן:

טיסה E4526 מתל אביב להמבורג תצא בימים א׳,ה׳ בשעה 17:40 מתל אביב ותנחת בשעה 21:30

טיסת E4525 מהמבורג לתל אביב תצא בימים א׳, ה׳ בשעה 10:40 מהמבורג ותנחת בשעה 16:40

מנכ״ל החברה, פול סקדלארו מסר כי החברה תבצע 2 טיסות שבועיות בימים ראשון וחמישי. הטיסה הראשונה, על פי מערכת ההזמנות של החברה, תתקיים ב-6 במרץ.

עוד נתונים שהגיעו לחדשות תעופה נוגעים לתכניות ההתרחבות של החברה. בהתאם לביקוש צופה החברה הוספת יעדים במערב גרמניה ובשלב הנוכחי אין לה כוונה לפעול מברלין. בנוסף שוקלת החברה הוספת מטוס נוסף לצי מדגם איירבוס A320 שבו כבר תותקן מחלקת עסקים אמיתית.