חברת אייר פראנס מוסיפה טיסת בוקר בקו בין תל אביב לפריז החל מה-29 במרץ. טיסת AF975 תצא 3 פעמים בשבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי. הטיסה תמריא מתל אביב בשעה 7:50 בבוקר ותנחת בנמל התעופה שארל דה גול בשעה 11:35. הוספת טיסת הבוקר תאפשר גם טיסות המשך נוחות יותר ליעדי החברה באירופה ובדרום אמריקה דוגמת פנמה.

כיום החברה מפעילה טיסה אחת הצהרים (AF963) במטוס איירבוס A350 שממריאה מנתב״ג בשעה 16:30. וכן טיסות של חברת הבת טרנסאויה. החל מה-29 במרץ החברה תוסיף טיסת בוקר 3 פעמים בשבוע במטוסי בואינג 787.

היום יצאה החברה במבצע מיוחד לרגל חג האהבה, ומוגבל בו היא נותנת ללקוחות שיזמינו כרטיסים באתר האינטרנט שלה הנחה של 56 דולרים למי שיזמין כרטיסי טיסה עד ה-15 בפברואר. החברה הוסיפה כי במסגרת המבצע וכדי להיענות לבקשות הנוסעים, היא תאפשר שינוי בכרטיסי הטיסה ללא תשלום או החזר של 100% למי שיזמין כרטיסי טיסה ליציאות עד סוף יוני. זאת כאשר אפשרות הביטול היא עד יום לפני הטיסה.

יצוין כי עד לפני מגפת הקורונה חברת אייר פראנס ביצעה עד 3 טיסות יומיות לפריז. היא צימצמה את הטיסות בשל המגבלות השונות והפעילה רק טיסה אחת שיצאה בשעות אחר הצהרים. בדרך כלל במטוס אירבוס A350 ולפעמים החליף אותו מטוס בואינג 777.