אם לא יצא לכם לטוס עד כה במגה מטוס איירבוס A380, אולי תוכלו לפחות להתגורר באחת הסוויטות היוקרתיות שיבנו בתוך מטוס כזה כחלק מפרויקט Projet Envergure. המלון, שייבנה בתוך מטוס A380 אמיתי יהיה מלון בוטיק באזור הצפוני של שדה התעופה טולוז-בלניאק, קרוב למרכז הירידים החדש ובלב אזור הפעילות האווירית.

את המלון היוקרתי מקים פרדריק דלז, בן 38, מהנדס אווירונטיקה, טייס וחובב טיולים וגסטרונומיה שבמשך 15 שנים עבד בחברת אירבוס ומילא מגוון תפקידים טכניים וניהול פרוייקטים.  במשך שנים חלם להסב את אחד ממטוסי ה-380 למלון יוקרתי. לפרדריק התברר כי כמה ממטוסים אלה נמצאים על המדף ומוצעים למכירה, וכי מטוס בואינג 747 כבר הוסבו  לבית קולנוע ולמסעדות וגם שמטוס אירבוס A380 של חברת אמירייטס נמכר כפריט לאספנים. לאור זאת הוא החליט להגשים את חלומו ורכש מטוס שנועד לפרוק כדי להסב אותו למלון בוטיק יוקרתי.

במלון, שצפוי להיפתח בשנת 2024 יהיו 31 חדרים כולל 2 סוויטות ובצמוד אליו תהיה מסעדת שף יוקרתית עם 60 מקומות ישיבה. הכניסה למלון תהיה דרך מבנה המדמה את הקומה העליונה של מגדל פיקוח.

חדרי המלון יהיו פרוסים על שני הסיפונים של המטוס והם יהיו בגדלים שונים. החדרים הסטנדרטים יהיו בגודל של 16 מ״ר ומיועדים לעד שני אורחים. יותקנו בהם מיטת קווין סייז, חדר רחצה עם מקלחת ושרותים ופינת עבודה קטנה. חדרי הדה-לקס יהיו בגודל של 23 מ״ר ויוכלו לארח בין 3-4 אורחים. סוויטת הקוקפיט תהיה בגודל של 35 מ״ר והיא תהיה בתא הטייס של המטוס, עם מגוון מכשירים. תהיה בה מיטת קינג סייז, חדר רחצה עם אמבטיה, שרותים ופינת עבודה. ובנוסף תהיה סוויטת דופלקס בגודל של 35 מ״ר בחלקו האחורי של המטוס עם שני חדרי שינה ופינת עבודה.

מסעדת המלון תציע מטבח ביסטרו איכותי. התפריט יהיה מצומצם והמוצרים יירכשו אצל יצרנים מקומיים עם תפריט עונתי. בשעות הבוקר תשמש המסעדה לארוחות בוקר כפי שנהוג בבתי מלון וניתן יהיה גם לשכור אותה לאירועים שונים.

האם תשקלו להתארח במלון ה-A380?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *