קבוצת לופטהנזה הכוללת את לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן ובריסל איירליינס, חוזרת לפעילות מלאה בקווים לישראל ותפעיל כ-40 טיסות שבועיות לפרנקפורט, מינכן, וינה ,ציריך ובריסל.לכבוד המאורע יוצאת קבוצת לופטהאנזה במחירים מיוחדים למזמינים טיסות עד ה-15 במרץ, להמראות עד ה-30 ביוני.

זאת בהמשך למדיניות מתמשכת של פתיחת גבולות מצד מדינות רבות כאשר נראה כי עוד ועוד מדינות מסירות באופן הדרגתי את מגבלות הנסיעה, ובהתאם היקף הטיסות עולה. 

במסגרת המבצע ניתן למצוא מחירים מיוחדים במחלקת תיירים לונציה, בריסל, ליסבון, מינכן ופרנקפורט. כמו כן, מחירים מיוחדים למחלקות הגבוהות (פרימיום ועסקים) לסאו פאולו, ריו קייפטאון, יוהנסבורג ובואנוס איירס.

תאריך ה-30 ביוני הוא התאריך שבו מתחילה עונת הקיץ עם יציאת התלמידים לחופשה וזהו גם התאריך שבו בדרך כלל מתייקרים תעריפי הטיסה.

״אנחנו מסתכלים קדימה ומצפים לשנת 2022 פוריה״ אמר היום מנכ״ל הקבוצה בישראל, עופר קיש, וציין כי לאחרונה ניכרת עליה בביקוש לטיסות. ״אנחנו עוקבים ומוכנים להתאים את לוח הטיסות שלנו לביקוש ההולך ועולה ומקווים כי הלקוחות הפרטיים והעסקיים שנמנעו מטיסות בשנתיים האחרונות יחזרו לטוס ולהנות ממחירים מיוחדים לכל היעדים שלנו ברחבי העולם,״ אמר.

בנושא אחר, היום שיתפה חברת סוייס על תחילת תהליך התקנת מחלקת תיירים פרימיום בכל צי מטוסי ה-777 שברשותם. חברת סוויס תהיה הראשון בקבוצה להתקין מושבים אלה, גם במטוסי ה-A330,A340. בהמשך הדרך צפויה להתקין אותה גם חברת לופטהאנזה.