חברת התעופה וירג׳ין אטלנטיק מחדשת את הקו מלונדון לסיאטל ולעיר הבירה וושינגטון ובכך חוזרת לפעילות מלאה בקווים הטרנס אטלנטיים. החברה מסרה היום כי היא שמחה לשוב ולהפעיל את הקווים שבלעדיהן היא ׳רק׳ וירג׳ין בלי האטלנטי.

החברה הודיעה היום כי הקווים לארצות הברית יפעלו בשיתוף עם חברת דלתא ויאפשרו ללקוחות מבחר רב של יעדים גם בזכות השיתוף עם אייר פראנס-ק.ל.מ.

כמו חברות תעופה אחרות ששבו לפעילות מלאה, פחות או יותר, גם וירג׳ין מציעה גמישות בהזמנות החדשות. נוסעים יוכלו להזמין כרטיס לטיסות עד ה-31 באוגוסט 2022 ולבצע שינויים ככל שידרשו בתאריכי הטיסה, נקודת המוצא או היעד ללא עמלת שינוי. בנוסף הלקוחות יוכלו גם לשנות שם אחד בחינם.

בנוסף החברה הודיעה כי נסיעות שנידחו ונקבעו מחדש יוכלו להתבצע עד ה-31 בדצמבר 2023. וירג׳ין הוסיפה בהודעתה כי המדיניות הגמישה והמשופרת חלה גם על לקוחות שכבר המירו את ההזמנה שלהם לשובר או מחזיקים בכרטיס פתוח.

על פי החברה, הטיסות מלונדון לסיאטל, ביתם של מיקרוסופט ואמזון,  יתחדשו ב-2 במרץ ויופעלו חמש פעמים בשבוע. הטיסות לבירת ארצות הברית יתחדשו ב-5 במרץ, יופעלו חמש פעמים בשבוע ויאפשרו קישור ליעדים רבים בארצות הברית. בחודש אפריל החברה תתגבר גם את הטיסות לניו יורק, סן פרנסיסקו ואטלנטה וגם תוסיף טיסה שלישית לשתי הטיסות היומיות שלה ללוס אנג׳לס. למעשה היא תפעיל יותר טיסות מאירופה ליעד זה מכל חברה אירופאית אחרת. בנוסף היא תפעיל טיסות לאורלנדו מהית׳רו, מנצ׳סטר, אדינברו ובלפסט. יצוין כי בחודש שעבר הכריזה וירג׳ין על הנתיב החדש הראשון שלה בארצות הברית מאז 2015. מדובר בטיסות לאוסטין, טקסס, שיבוצעו 4 פעמים בשבוע החל מה-25 במאי.