חברת התעופה הקפריסאית סייפרוס איירוויס (Cyprus Airways) תשוב להפעיל טיסות בין לרנקה לתל אביב בתדירות של 4 טיסות בשבוע החל מה-4 באפריל.

החברה תפעיל טיסות בימים ראשון, שני רביעי וחמישי. הן יבוצעו במטוס איירבוס A319 עם 144 מושבים.  המחירים לטיסה הלוך ושוב יהיו מ-128 יורו לכרטיס בתעריף בייסיק שכולל מזוודת טרולי במשקל של עד 10 ק״ג וללא החזר כספי, אבל עם אפשרות לשינוי בתשלום. בנוסף החברה מציעה כרטיס ׳גמיש׳ שכולל מסירת מזוודה במשקל עד 23 ק״ג ועם אפשרות לשינוי (בתשלום) או להחזר כספי. כרטיס כזה יעלה החל מ-197 יורו.

שעות הטיסה הלוך ושוב משתנות בהתאם ליום בשבוע. בימי ראשון ימריאו הטיסות מתל אביב בשעה 10 בבוקר. בימים שני וחמישי הטיסות ימריאו מתל אביב בשעה 22:30 ובימי רביעי ההמראה מתל אביב תהיה בשעה 14:55. הטיסות מלרנקה ימריאו בימי ראשון בשעה 8 בבוקר, בימי שני וחמישי בשעה 20:20 ובימי רביעי בשעה 12:55.

סייפרוס איירוויס הייתה חברת התעופה הלאומי של קפריסין ובסיסה נמל התעופה הבינלאומי בלרנקה. החברה הפעילה, בין השאר, טיסה לתל אביב במטוס איירבוס A320. בשנת 2015, לאחר משבר כלכלי קשה ואי הצלחה של ממשלת קפריסין למנוע את קריסתה – החברה פשטה את הרגל ונסגרה.

בשנת 2016 זכתה חברת צ׳רלי איירליינס במכרז על הזכות להשתמש בסימן המסחרי הלאומי של סייפרוס איירוויס במשך עשור וחתמה על הסכם מקביל עם משרד האוצר של קפריסין. זאת כאשר המשימה העיקרית המוצהרת של החברה היא לתרום להגדלת התיירות בקפריסין.

יצוין כי בקו ללרנקה מופעלות גם טיסות של חברת אל על וחברת טוס איר. בנוסף, חברת ריינאייר מפעילה טיסות מתל אביב לפאפוס ובאביב והקיץ מתבצעות גם טיסות של חברות נוספות.