״הולה מדריד״ הוא שמו של מטוס האיירבוס A350 החדש שקיבלה איבריה בשבוע שעבר ויהיה אחד מבין 3 מטוסים מדגם זה שתקבל חברת התעופה הספרדית עד סוף חודש מרץ. בנוסף, במהלך החודשים הקרובים יצטרפו לצי החברה שישה מטוסי איירבוס A320Neo.

איבריה שנמצאת בהליך התחדשות מסרה השבוע כי במהלך השנתיים הקרובות היא מתכננת להוסיף לצי שלה עוד מטוסי אירבוס A350-900  עם תצורת תא נוסעים חדשה. בנוסף תקבל גם מטוסי אירבוס A321XLR, שהראשון בהם צפוי להשתלב בצי החברה עד סוף שנת 2023. דגם זה יאפשר לחברת התעופה להצטרף לרשימת החברות שמבצעות  טיסות ליעדים טראנס אטלנטיים במטוסים צרי גוף חדשים ובכך להגדיל תדירויות בשווקי מפתח.

בחברה מעודדים מההתאוששות ההדרגתית בענף התעופה ולכן החליטו להחיות את תכניות חידוש ושידרוג צי המטוסים, תכניות שנעצרו בשל מגפת הקורונה.

לדברי יו״ר איבריה, חוויאר סאנצ׳ו-פריטו, הגעתם של מטוסים חדשים היא סימן ברור להתאוששות שהחברה רואה ותאפשר לה להציע תוכנית קיץ שאפתנית מאוד. ״ההתאוששות והרחבת צי המטוסים שלנו הם החדשות הטובות ביותר עבור הצוותים שלנו לאחר השנתיים של המגיפה,״ אמר.

חברת איבריה הזמינה במקור 20 מטוסי אירבוס A350-900 ובשל מגיפת הקורונה עיכבה משלוח של 11 מטוסים. את המטוס הראשון מתוך ה-11 היא קיבלה, כאמור, בשבוע שעבר ושניים נוספים יצטרפו לצי החברה עד סוף החודש. כך שבסוף החודש צי מטוסי האירבוס A350 של החברה אמור למנות 12 מטוסים.

במהלך החודשים הקרובים החברה מצפה לקבל ששה מטוסי אירבוס A320Neo שיחליפו מטוסים ישנים שייצאו מהשרות. ששה מטוסים אלה יביאו את צי המטוסים מדגם זה ל-14 מטוסים.