אמריקן איירליינס מציגה עדכון למועדון הנוסע המתמיד שלה AAdvantage. חברת התעופה מבקשת לפשט את הדרך שבה צוברים נקודות בדרך למעמד. מעתה יהיה מדד יחיד לצבירת נקודות למעמד בשם נקודות נאמנות (Loyalty Points). כמו כן, כל נקודה שתצבר במועדון AAdvantage, תהיה שווה למייל אחד של נקודות נאמנות לטובת מעמד במועדון.

החל מחודש מרץ, לחברי מועדון AAdvantage תפתח גישה לכלי אינטרנטי שייעזור ללקוח להעריך את צבירת הנקודות שלהם מטיסות וקניות. עבור כל נקודה שירוויחו, יקבלו גם נקודה בדרך למעמד הבא.

כחלק מהשינוי מפרסמת החברה את מספר הנקודות הדרוש להגעה לכל מעמד:

  • מעמד זהב – 30,000 נקודות
  • מעמד פלטינום – 75,000 נקודות
  • מעמד פלטינום פרו – 125,000 נקודות
  • אקזקיוטיוב פלטינום – 200,000 נקודות

ברגע שנוסע יגיע למעמד מסוים, הוא יהיה תקף עד ל-31 במרץ של השנה שלאחר מכן.

חידוש משמעותי יהיה בגזרת שדרוג מחלקה לנוסעים בעלי מעמד. אמריקן תציע מעתה שדרוג עבור חבורי AAdvantage כבר מהמעמד הנמוך ביותר (זהב) לטיסות אמריקן באזור צפון אמריקה, מבלי קשר למרחק הטיסה. לטיסות החל מה-2 במרץ, הבקשה לשדרוג תתבצע אוטומטית במידה וכל הנוסעים בהזמנה זכאים להטבה. במידה וישנו בהזמנה נוסע שאינו בעל מעמד, הנוסע הזכאי ידרש להשתמש ב-500 מיילים עבור שדרוג הנוסע הנלווה.

כזכור, חברי המועדון של אמריקן איירליינס צוברים נקודות גם בטיסות של חברי ברית התעופה One world ואצל שותפות כמו ג׳ט בלו ו-GOL (ברזיל). כמו כן יכולים לצבור נקודות בשופינג בחנויות אינטרנט נבחרות, הזמנת מלונות, רכישות בכרטיס האשראי של המועדון ועוד.

האם יש חברי מועדון AAdvantage בקהל? האם תהנו מהשינוי הצפוי?