חברת התעופה הפולנית לוט מבטלת את מחלקת התיירים פרימיום בטיסות הקצרות שלה (בתוך אירופה), ונשארת עם שתי מחלקות בלבד: תיירים ועסקים. בקווים הארוכים של החברה תשאיר שלוש מחלקות שרות, כולל תיירים פרימיום. במקביל לביטול הקווים החברה משדרגת את מנות האוכל ומאפשרת לנוסעי מחלקת תיירים להיכנס לטרקלין עסקים, בתשלום.

החל מאתמול החברה הפסיקה למכור כרטיסים למחלקת פרימיום בקווי אירופה, כולל ישראל. החל מה-21 במרץ יופסק בפועל השירות של מחלקת הפרימיום ויהיו בקווים אלה שתי מחלקות נוסעים בלבד. על פי הודעת החברה, נוסעים שרכשו כרטיסי טיסה במחלקת פרימיום לפני ה-7 במרץ, לטיסות שיצאו אחרי ה-21 במרץ, ישודרגו אוטומטית למחלקת עסקים.

מחברת אופן סקיי, נציגת לוט בישראל, נמסר כי במקביל לביטול מחלקת הפרימיום בטיסות לטיסות קצרות הטווח (כולל את ישראל), החברה מציעה לנוסעים שורה של הטבות ובהן אפשרות להזמין מגוון ארוחות מראש, לקבל גישה לסרטים וסדרות טלוויזיה מהמכשיר הנייד של הנוסע, כמו גם עיתונים אלקטרוניים למכשירים הניידים. כמו כן תציע החברה להיכנס, בתשלום, לטרקלין העסקים. זאת בנוסף לשינויים טכנולוגיים נוספים שיוצגו בהמשך.

בקו בין תל אביב לוורשה מפעילה חברת לוט מטוסי בואינג 737MAX8  עם 176 מושבים. במטוסים אלו 138 מושבים במחלקת תיירים, 18 מושבים במחלקת פרימיום ו-20 מושבים במחלקת עסקים. זאת כאשר כל המושבים בכל המחלקות הם למעשה אותם מושבים וההבדל הוא במרווח הרגלים (34 אינטש, 32 אינטש בפרימיום ו-30 אינטש בתיירים) וכן בעובדה שנוסעי מחלקת עסקים זכו למושב אמצעי פנוי.

לעומת זאת, במטוסים רחבי הגוף (בואינג 787) אותם מפעילה החברה בטיסות הטרנס אטלנטיות, ישנם 18 מושבי מיטה במחלקת עסקים, 21 מושבים עם הטייה מוגדלת במחלקת הפרימיום ו-231 מושבים רגילים במחלקת תיירים. זאת כאשר נוסעי מחלקת עסקים ופרימיום זוכים למירווח רגליים גדול יותר וגם למושבים רחבי ונוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *