חברת וירג׳ין אטלנטיק חוזרת להפעיל טיסה יומית בקו בין תל אביב ולונדון החל מה-1 באפריל. הטיסות יתבצעו באמצעות מטוסי איירבוס A330-300 ובואינג 787-9. לפי לוח הטיסות, בהתאם לזמינות החברה תפעיל מדי פעם בקו גם אורח מיוחד: מטוס האיירבוס A350-1000 החדיש שלה.

במטוסים 3 מחלקות נוסעים. מחלקת תיירים, מחלקת פירמיום ומחלקת עסקים הקרויה בחברה Upper Class.

הטיסות מלונדון ימריאו בשעה 21:50 וינחתו למחרת בשעה 4:45 בבוקר. הטיסות מתל אביב ימריאו בשעה 06:35 וינחתו בנמל התעופה הית׳רו בשעה 10:10.

על פי מצב ההזמנות החברה צופה כי בחודש החגים, כמו גם חודשי הקיץ, תפוסת המטוסים תהיה גבוהה. זאת כאשר חלק מהנוסעים טסים ללונדון ורבים אחרים מנצלים את רשת הנתיבים של החברה לטיסות לצפון אמריקה ובמיוחד לניו יורק.

על מנת להקל על הנוסעים בתקופה זו של אי ודאות החברה הרחיבה את מדיניותה בנוגע לשינוי בתאריכים וטיסות ללא הגבלה עבור הזמנות חדשות. דבר זה יעניק גמישות ללקוחות. שכן נוסעים שיבצעו הזמנות חדשות, בין אם מדובר בהזמנת טיסה או הזמנה חופשה עד ה-312 בדצמבר 2022, יוכלו לבצע שינויים רבים ככל הנדרש בתאריכי הטיסה, נקודת המוצא או יעד הטיסה. (וגם שינוי חד פעמי של שם הנוסע) זאת ללא עמלת שינוי. אבל עם תשלום עבור פער המחיר בין הכרטיס הישן לבין המחיר שיהיה בתאריך החדש.

בנוסף, אופק ההזמנה מחדש (המועד שבו ניתן להשלים נסיעות שנקבעו מחדש) הוארך בשמונה חודשים עבור כל ההזמנות החדשות והקיימות עד ה-31 בדצמבר 2023. על פי הודעת החברה, המדיניות הגמישה והמשופרת חלה גם על לקוחות שכבר המירו את ההזמנה שלהם לשובר או מחזיקים בכרטיס פתוח ותועיל ללקוחות אם הטיסה או החופשה שלהם יהיו נתונים לביטול, בנוסף לאפשרויות ההחזר והשובר שלהם.