חברת התעופה ההולנדית, KLM תטוס החל מה-27 במרץ ועד ה-29 באוקטובר ל-167 יעדים, בהם 96 יעדים באירופה ו-71 יעדים בין יבשתיים.

החברה הודיעה אתמול כי עם הסרת הגבלות הקורונה בהולנד ובמדינות אחרות באיחוד האירופי יש ביקוש הולך וגובר לנסיעות. על פי התחזית, חברת התעופה צפויה להגיע במהלך חודשי הקיץ לתפוסה קרובה לזו שהיתה בקיץ 2019 לפני המגפה כשהיא מציעה כ-16 מיליון מושבים.

החברה הודיעה כי במהלך תקופת הקיץ היא תתגבר את הטיסות לפורטוגל ותציע 3 טיסות יומיות לפורטו ו-4 טיסות יומיות לליסבון. בנוסף החברה מציינת יעדים כמו בלגרד, דוברובניק ופלמה דה מיורקה שנוספו בשנה שעברה. עוד מסרה החברה שהיא מצפה כי עם הסרת המגבלות ישובו לטוס גם הנוסעים העיסקיים. זאת, בעיקר בשל הוספת תדירויות לקווים בבריטניה, גרמניה ופולין. הטיסות לרוסיה (מוסקבה וסנט פטרסבורג) ימשיכו להיות מושעות.

ברשת הבין יבשתית החברה הגדילה את הקיבולת שלה ב-17% בהשוואה לשנה שעברה והחל מעונת הקיץ המתחילה בימים אלה היא תציע טיסות יומיות ליעדים כמו ארובה ובונייר וכן תעלה את התדירות לקורסאו לשתי טיסות ביום. לא מכבר פתחה החברה טיסות לפורט אוף ספיין, עיר הבירה של טרינידד. בעקבות הצלחת הקו החברה החליטה להפעיל ליעד זה טיסות גם בקיץ והיא תציע בקיץ 3 טיסות שבועיות בין אמסטרדם לבירת טרינידד וטובגו.

מרגע שארצות הברית החליטה להקל במגבלות הנסיעה, בחודש נובמבר האחרון, חל גידול בביקוש לטיסות טרנס אטלנטיות וב-KLM אומרים כי הקיבולת לארה״ב בקיץ תואמת את זו של 2019. עוד הודיעה החברה על חידוש הטיסות לסולט לייק סיטי וכן על פתיחת קו לאוסטין, טקסס (עיר שהיא מרכז טכנולוגית ובית למספר רב של חברות טכנולוגיה.)

בנוסף לקווים אלה החברה מציינת כי יש ביקוש גדול בקיץ לטיסות ליעדים במזרח שנפתחים למבקרים כמו פיליפינים, תאילנד סינגפור ובאלי ולכן היא תגיב בתגבור תדירויות על פי רמת הביקוש.

עוד מוסיפה החברה כי הקיבולת לקווים בדרום אמריקה חזרה פחות או יותר לזו שלפני המגפה וכן כי בקיץ הקרוב היא תבצע טיסות לעשרה יעדים באפריקה: זנזיבר, ליוהנסבורג, קייפטאון, אקרה, לאגוס, קיגאלי, אנטבה, ניירובי, קילימנגרו ודאר-א-סאלם. לחלק מהיעדים היא הגדילה את התדירות לקראת עונת הקיץ.