חברת האולטרה לואו קוסט האירית ריינאייר, הודיעה ביום חמישי שעבר על עדכון גירסת האפליקציה שלה. מאז העדכון חווים לקוחות החברה כמות עצומה של תקלות. בין השאר הם אינם יכולים לבצע בידוק לטיסה אונליין, אינם רואים את ההזמנות העתידיות שלהם, לא מצליחים לקבל אישור על ביצוע הזמנות ועוד. ריינאייר מצידה מנסה לעשות הכל כדי לפתור את הבעיה ומבטיחה לנוסעים שיגיעו לשדות התעופה כי לא ייגבה מהם תשלום עבור ביצוע רישום לטיסה בדלפקים.

ביום חמישי צייצה החברה בטוויטר כי ״האתר/אפליקציה שלנו עוברים תחזוקה שתבוצע בין 15:00-15:45 וכי החברה מתנצלת מראש על אי הנוחות שהדבר עשוי לגרום ללקוחות.

כמה שעות מאוחר יותר שבה החברה והודיעה כי ״האתר/אפליקציה שלנו עוברים תחזוקה, ואנו נחזור בקרוב.״ אבל כאן היא כבר הוסיפה כי ״אם אתם אמורים לטוס היום ועדיין צריכים לעשות צ׳ק אין, אנא המשיכו לשדה התעופה ושם יוותרו לכם על התשלום עבור ביצוע הפעולה בדלפק.״ החברה שבה והתנצלה על אי הנוחות שהדבר עלול לגרום, אבל בתוך זמן קצר הוצף דף הטוויטר שלה במאות רבות של ציוצים מלקוחות זועמים.

״בלשונית ההזמנות שלי כל ההזמנות נעלמו בזמן שהשלמתי את הצ׳ק אין,״ כתבה גולשת והוסיפה: יש לכם הערכת זמן מתי תשחזרו את המערכת שלכם? האם אתם מתכוונים להודיע בפומבי מה בדיוק קרה ומה קורה עכשיו?

גולשת נוספת הוסיפה: ״הייתי אמורה להזמין את הטיסות שלי. לא האתר ולא  והאפליקציה פועלים. ועכשיו, הטיסות יקרות יותר!! פיספסתי פעמיים הזמנות בשל חוסר תיפקוד של האתר. האם עכשיו אני צריכה לשלם יותר כדי לטוס? אני מאד כועסת.״

״אני מנסה לעשות צ’ק אין. אבל המערכת מבקשת את הלאום של הנוסעים כדי להמשיך. אין אפשרות ללאום  ׳בריטניה/בריטי׳ בכלל. אני תקוע. אני לא יכול להגיע לשירות הלקוחות מכיוון  ש’צור איתי קשר’ הוא רק מנוע חיפוש לבעיות נפוצות וזו לא אחד מהם״ כתב מורבן מקדוגל בדף הפייסבוק של החברה ומיד אחריו מתלוננת מישל שרלו כי ״כל הטיסות העתידיות שלי נעלמו מהחשבון שלי; התקנתי מחדש אחד מהם הבוקר, הוא נעלם שוב כעבור כמה שעות. לאחר חיפוש של טיסות קצת מורכבות וארוכות, האתר ריק!״

אף שעדכון הגירסה בוצע על ידי החברה לפני ארבעה ימים, לקוחות של החברה ממשיכים גם היום להתלונן על בעיות. כך, הגולשת סנטה כותבת כי שילמה לפני חודשים על טיסות שלה ל-31 במרץ והיא לא יכולה לראות את הטיסות באתר, או באפליקציה וגם לא מקבלת תשובה במייל. ״אנו הושיעו״ היא כותבת.

ועוד גולש מציין כי האתר לא עובד, כי הוא לא מוצא את ההזמנות שלו כשהוא נכנס לחשבון, והוא מנסה כבר כמה ימים. ״אני נוסע ביום ששי ומקווה שעד אז אוכל לראות ולהדפיס את הכרטיסים, הוא כותב.״

באתר האינטרנט של ריינאייר כמו גם בדף הפייסבוק ובטוויטר החברה אינה מנדבת פרטים נוספים על התקלות שחווים הגולשים וגם לא מתי יסתיימו כל הבעיות.

אבל היא שמחה לציין כי היא טסה ל-40 ארצות ו-230 נמלי תעופה ומבצעת מעל 2,500 טיסות ביום. זאת כאשר הדיוק המבצעי שלה עומד על 93% ושביעות הרצון של הלקוחות שלה עומדת על 90%.