חברת ITA Airways, חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה, הודיעה כי תתחיל להפעיל טיסות ישירות מרומא לקליארי (Cagliari), בירת איי סרדיניה שבאיטליה.  מדובר בלא פחות מ-7 טיסות יומיות בין היעדים, החל מתאריך ה-15.5.

מספר הטיסות הגדול יאפשר גם טיסות המשך נוחות מתל אביב לקליארי עם עצירה קצרה ברומא. הטיסות הנוחות ביותר יצאו מתל אביב כל יום בשעה 15:15 ולאחר עצירה של שעה ברומא, טיסת ההמשך תנחת בקליארי בשעה 20:00. סה״כ תארוך כל טיסה הלוך או חזור כ-6 שעות.

טיסות ITA Airways לקליארי
טיסות ITA Airways לקליארי

בגזרת המחיר אין עדיין בשורה והמחירים כרגע מתל אביב מתחילים ב-436$ לטיסת הלוך ושוב, כאשר לנוסעים תהיה אפשרות להביא עמם תיק גב וטרולי, אך לא יוכלו לשנות את ההזמנה. המחיר ככל הנראה ירד בהתאם למבצעים השונים שמשווקת חברת התעופה האיטלקית.

הטיסות החדשות יקרבו משמעותית בין ישראל לסרדיניה שכן מאז הפסקת פעילותה של חברת התעופה האיטלקית אלאיטליה, הטיסות הסדירות הקצרות ביותר שניתן למצוא ליעד מתל אביב מתבצעות ע״י חברת לופטהנזה ואורכות כ-11 שעות עם עצירה ארוכה בפרנקפורט.

סרדיניה היא האי השני בגודלו בים התיכון. למבקרים צפוי מגוון גדול של פעילויות החל מצוקים ותצפיות ועד לחופים עם מים תכולים עמוקים כמו גם אזורים היסטוריים עתיקים שנשתמרו מתקופת ימי הביניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *