חברת איתיחאד איירווייז מודיעה על הרחבת קוי הטיסה בין תל אביב לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות. החל מהשבוע האחרון של אפריל יתווספו 2 טיסות שבועיות של החברה לתל אביב בימים שלישי ושישי. סה״כ תעלה החברה ל-5 טיסות שבועיות בקו זה.

החל ממועד השינוי, טיסה EY599 תצא מתל אביב בימים א׳, ג׳, ד׳, ה׳, ו׳ בשעה 15:15 ותנחת באבו דאבי בשעה 19:35.

כמו כן, לפי מערכת ההזמנות של החברה, החל מחודש יוני תגדל החברה אף לטיסה יומית מתל אביב. שינוי זה יגדיל משמעותית את החיבור בין תל אביב לרשת הטיסות הענפה של חברת אתיחד. זאת במיוחד לאור תכנית ה-Stopover המעולה שמציעה החברה האמירתית המאפשרת לטסים בטיסות עם קונקשן ארוך להנות מלינה בחינם במדינה.

בתקופת משבר הטיסות לדובאי, הטיסות לאבו דאבי הפכו לאלטרנטיבה עדיפה שכן בזמן שטיסות רבות לדובאי בוטלו, רוב הטיסות לאבו דאבי יצאו כסדרן. בשל כך נוסעים רבים הסיטו את תכניות הטיסה שלהם לאבו דאבי, משם המשיכו חלקם לדובאי.

הגידול בביקוש לטיסות לאבו דאבי השפיע כנראה גם על המחיר. מבדיקה במערכת ההזמנות של החברה עולה כי מחירי הטיסות לאבו דאבי (כ-3 שעות טיסה) מתחילים כעת ב-630$. זאת כאשר טיסות קונקשן לבנגקוק מתחילות בכ-1000$, וכ-1200$ למנילה, סיאול או טוקיו.

טיסות החברה מתל אביב ימשיכו להתבצע בשילוב של מטוסי 787-9 דרימליינר רחבי גוף לצד מטוסי ה-A320/A321 הקטנים יותר של החברה.

בימים האחרונים השיקה חברת איתיחאד את מטוס ה-A350 החדש של החברה בטיסת בכורה חגיגית מאבו דאבי לפריז. נכון לעכשיו המטוס לא צפוי לפעול בקו לתל אביב.

מזמינים אתכם לקרוא עוד על חוויית הטיסה הייחודית עם אתיחד בסקירת הטיסה שלנו.