חברת אל על מציעה שרות חדש לציבור הדתי: ספריה דיגיטלית באייפד לא מקוון ובה תכנים מעולם היהדות. בשלב ההשקה השרות יהיה זמין לטיסות בין תל אביב לניו יורק ועד סוף חודש מאי השרות הזה יהיה בחינם בשימוש בקופון ARTSCOLL. לאחר מכן יעלה 12.99 דולר לכל מקטע טיסה. רגע. יש לזה המשך.

לקוחות שמעוניינים בשרות , שיוצע במטוסי הדרימליינר של החברה, יוכלו לפנות לצוות הדיילים במטוס ולקבל בהשאלה אייפד לזמן הטיסה. באלעל מציינים כי בשל העובדה שאין מספיק מכשירי אייפד רצוי להזמין אחד מראש. זאת אם אתם מתעקשים להעביר את הטיסה בלימוד דברי חכמים.

השרות הוא חלק מהספריה הדיגיטלית ארטסקול המציעה, בין השאר : מהדורה דיגיטלית של תלמוד שוטנשטיין באנגלית (73 כרכים), תלמוד שוטנשטיין בעברית, מסכת שוטנשטיין משנה מבאר, מהדורה דיגיטלי של חומשים מאד אדמונד ג׳יי ספרא בעברית, צרפתית ואנגלית, קיצור ושלחן ערוך, סידור חכם אשכנזי וספרדי, תנ״ך במהדורת יפו, טקסט רמב״ם מלא בעברית ועוד.

מי שיקרא את עמוד הפרסום של אל על יגלה כי לאחר חודש מאי הוא יהיה בתשלום, וברוח ימינו אלה, ממש כמו בעת הזמנת כרטיסי טיסה, יגלה גם כי מתחילת קריאת המודעה של החברה עלות השרות התייקרה מ-10 דולרים למקטע טיסה ל-12.99 דולרים.  אינפלציה בחסות עולם היהדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *