חברת הסטארט אפ הנורבגית נורס אטלנטיק (Norse Atlantic) החלה אמש למכור כרטיסים לטיסות החברה בין נורווגיה וארה״ב. בשלב ראשון מוכרת החברה כרטיסים מאוסלו לניו יורק (JFK), פורט לודרדייל (FLL), אורלנדו (MCO) ולוס אנג׳לס(LAX). חברת Norse היא ניסיון נוסף להקים חברת לואו קוסט בקווים טראנס אטלנטיים.

על פי הודעת החברה, מחירי הכרטיסי יחולו ב-129$ לכיוון בקו לניו יורק שיחל ב-14 ביוני. הטיסות לפורט לודרדייל יחלו ב-18 ביוני ויחלו בכ-170$, הטיסות לאולנדו ב-5 ביולי במחיר דומה והטיסות ללוס אנג׳לס ב-9 לאוגוסט במחיר שייחל בכ-200 דולר לכיוון. באופן מפתיע, הצלחנו למצוא במערכת ההזמנות טיסות במחיר אפילו זול יותר מהמחיר הרשמי שפורסם על ידי החברה. כך, מצאנו טיסה לניו יורק במחיר 113$ לכיוון בתעריף המוזל.

טיסה מאוסלו לניו יורק ב-113$
טיסה מאוסלו לניו יורק ב-113$

החידוש המעניין הוא שהחברה תפעיל מטוסי 787 דרימליינרים חדשים בלבד. כרגע יש ברשותה כבר 9 מטוסים מדגם 787-9, שניים מהם היא תשכיר לחברת אייר אירופה עד שתגיע לרמת פעילות שמצדיקה להחזיק את כל הצי.  כמו כן, יש לה בהזמנה 6 מטוסי 787 נוספים, חצי מדגמי -8 וחצי מדגמי -9.

במטוסי החברה יהיו 2 מחלקות שירות: תיירים ופרימיום בלבד, בלי מחלקת עסקים. בכל מחלקת שירות תציע החברה 3 תעריפים שונים. במחלקת התיירים התעריף הזול ביותר (Light) יציע תיק גב בלבד עם עלות של 200$ לשינוי תאריך לכל מקטע טיסה, תעריף ה-Classic יציע בנוסף כבודת יד, מזוודה, ארוחה ושינוי תאריך בעלות של 100$. התעריף היקר ביותר Economy Plus יציע בנוסף בחירת מושב, עלייה מוקדמת למטוס ושינוי תאריך ללא עלות.

מחלקות המחיר ב-Norse Atlantic
מחלקות המחיר ב-Norse Atlantic

כיאה לקונספט של לואו קוסט, כאשר מתקדמים בהזמנה מגלים שכל תוספת תהיה בעלות נוספת. עלות כבודת יד תהיה 25$, כבודה קלה לבטן המטוס (עד 15 ק״ג) תעלה 60$, כבודה במשקל סטנדרטי (23 ק״ג) תעלה 70$ וכבודה עד 32 ק״ג תעלה כבר 170$.

למי שזוכר, חברת WOW air הייתה גם היא חברת תעופה איסלנדית ששאפה להפעיל טיסות לואו קוסט טראנס אטנלטיות. החברה הוקמת בשנת 2012 ובשנת 2019 כבר הודיעה על פשיטת רגל לאחר ניסיונות מכירה כושלים. החברה אף הפעילה טיסה מת״א לרייקיאוויק ומשם לניו יורק.

את הכרטיסי ניתן לרכוש כרגע באתר החברה והם עדיין לא מופיעים במנועי חיפוש הטיסות. כמו כן, היא כבר מעדכנת כי בקרוב יחשפו קוויה ללונדון ופריז וכן ליעדים נוספים בארה״ב.

האם הפעם יצלח הניסיון להפעיל לואו קוסט טראנס אטלנטי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *