בסוף השבוע האחרון ביצעה חברת התעופה דלתא את טיסת הבכורה במטוס ה-A321neo החדש שקיבלה מיצרנית המטוסים איירבוס. טיסת הבכורה המריאה ביום שישי האחרון משדה התעופה הביתי שלה בוסטון לוגאן לכיוון סאן פרנסיסקו.

נכון לעכשיו קיבלה חברת דלתא 2 מטוסי A321neo שנכון לעכשיו מפעילים טיסות פנים של החברה בארה״ב מבוטסון לסן פרנסיסקו אטלנטה. במטוסים החדשים מותקנים 194 מושבים מתוכם 20 במחלקת עסקים, 42 במחלקת הפרימיום (דלתא קומפורט+) ו-132 במחלקת תיירים. דלתא התחייבה לרכוש 155 מטוסי neo שיצטרפו לצי עד 2027 בנוסף ל-125 מטוסי A321ceo  של החברה.

החידוש המשמעותי נמצא בפנים המטוס. בטיסה הציגה החברה לנוסעים את המחלקה הראשונה (המקבילה של מחלקת עסקים בטיסות פנים בארה״ב) החדשה שלה למטוסי ה-A321. מצפייה בתמונות נראה כי מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית באיכות המוצר המוצע בטיסות פנים בארה״ב במטוסים צרי גוף. כפי שניתן לראות, מדובר במושבים שמזכירים מושבי צדפה, עם תא חצי פרטי לכל נוסע בתצורה של 2-2 (2 מושבים בכל צד של המטוס).

על פי ההודעה של חברת דלתא, המושבים מציעים מרחב אישי גדול ופרטי יותר, עם מסך מולטמדיה לכל נוסע וכריות מושב מרופדות בחומר מיוחד שמתאים את עצמו לכל הנוסע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *