חברת וירג׳ין אטלנטיק השיקה בשבוע שעבר את קו הטיסות הישיר בין לונדון הית׳רו (LHR) לשדה התעופה אוסטין ברגסטרום (AUS) שבטקסס. הטיסות של חברת התעופה הבריטית יצאו 4 פעמים בשבוע בימים ראשון, שני, רביעי ושישי והן יתבצעו במטוסי הבואינג 787-9 החדישים של החברה.

גם הקהל הישראלי יוכל להנות מהטיסות החדשות של החברה לטקסס. טיסת ההלוך מתל אביב תארוך סה״כ כ-17 שעות עם עצירה קצרה של כשעה בלונדון הית׳רו. בכך היא תהיה המסלול הקצר ביותר המוצע לישראלים לאוסטין. לצורך השוואה, טיסות עם קונקשן בארה״ב של יונייטד או דלתא יארכו כ-18 שעות ועם אמריקן איירליינס כ-20 שעות.

טיסה עם וירג׳ין אטלנטיק מתל אביב לאוסטין טקסס
טיסה עם וירג׳ין אטלנטיק מתל אביב לאוסטין טקסס

בטיסת החזור המצב מעט שונה והטיסה לתל אביב תארוך כ-26 שעות עם עצירה של 12 שעות בלונדון. האלטרנטיבות שיעמדו בפני הנוסע הינן טיול קצר בלונדון במהלך הקונקשן, שכן העצירה בלונדון היא בשעות היום. עוד אפשרות תהיה טיסת חזור עם חברת תעופה שותפה של וירג׳ין כמו דלתא.

גם בהיבט המחיר מציעה החברה מחירים משתלמים למדי מתל אביב. אנחנו הצלחנו למצוא במערכת ההזמנות טיסות וירג׳ין במחיר של כ-700$ שהוא מבין המחירים הזולים ביותר לטיסות ליעד מתל אביב.

בהקשר שונה, חברת וירגין אטלנטיק עדכנה כי חברי הנהלה צפויים להגיע לישראל בתחילת חודש יוני על מנת להשתתף להשתתף במצעד הגאווה שיערך בת״א ביום שישי 10/6. חברת התעופה בשת״פ עם שגרירות בריטניה בישראל נותנות חסות לארוע ואף יקחו חלק פעיל במצעד.

מחלקת עסקים (Upper Class) של חברת וירג׳ין אטלנטיק במטוסי ה-787
מחלקת עסקים (Upper Class) של חברת וירג׳ין אטלנטיק במטוסי ה-787