החל מחודש יולי תגביר חברת אוסטריאן איירליינס את תדירות הטיסות של החברה בקו שבין תל אביב לוינה. החברה תוסיף 4 טיסות שבועיות, בנוסף ל-2 טיסות יומיות כיום. סה״כ צפויה החברה להפעיל החל מיולי 18 טיסות שבועיות בין הערים. מדובר במספר גבוה יותר אפילו מהתחזיות המקוריות של החברה שמשקף את העלייה החדה בביקוש.
הטיסת הנוספת, טיסה OS862, תמריא מתל אביב בשעה 18:35 ותנחת בוינה בשעה 21:20. גם טיסות אלו יתבצעו ברובם במטוסי A320/A321. היא תצטרף לטיסת בוקר בשעה 6:15 ולטיסת צהריים שממריאה ב-15:35.
הגידול מספר הטיסות היומית ימשיך לחבר גם את תל אביב לרשת טיסות ההמשך של החברה האוסטרית שחזרה רק לאחרונה למשל להפעיל טיסות ישירות ללוס אנג׳לס.
בנוסף, בימים האחרונים התקיימו מפגשים עסקיים באירוח המחלקה המסחרית המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בישראל, ADVANTAGE AUSTRIA, בראשותה של מרכוס האס, הקונסול המסחרי. במפגש התארחו נציגים של חברות שונות המגלות עניין בהזדמנויות עסקיות חדשות בין שתי המדינות והעמקת שיתופי פעולה קיימים.
בין המוזמנים היה גם מרכוס הגנברוך, מנכ”ל קבוצת לופטהנזה בישראל, שמסר במסגרת במפגש: “אני שמח לראות את הגידול המתמיד בתנועת הנוסעים לאוסטריה. אוסטריה הינה יעד תיירותי חשוב מאוד בשוק הישראלי בשנים האחרונות לאנשי עסקים, יחידים ומשפחות המתכננות את טיולי הקיץ שלהם לאחר השנתיים של המגיפה ואף מתכננות כבר את חופשות הסקי לחורף הקרוב.” “לאור הביקוש, החל מיולי תדירות הטיסות תעלה ל-18 טיסות שבועיות” הוסיף הגנברוך.
תגובה
מישהו יכול להסביר למה אוסטריין, סוויס ולופטהאנזה לא מאפשרות לעשות בנתב”ג צ’ק-אין מראש ולדלג על התור של השעה וחצי עד שעתיים בדלפקי הצ’ק-אין שלהם? למה בחברות אחרות אפשר ואצלם לא? למה מפרנקפורט, מינכן וציריך כן אפשר, ואצלנו לא?
Comments are closed.