למרות החרם העולמי על רוסיה והאיסור להשתמש במרחב האווירי שלה, רוסיה אינה מנותקת מהעולם. נכון לעכשיו, לא פחות מ-30 חברות תעופה, עדיין משיכות לטוס לארצו של הרודן פוטין וביצעו כמעט 3,500 טיסות בחודש הנוכחי. כזכור, גם אל על ממשיכה לטוס לרוסיה עם טיסות מלאות.

על פי אתר האינטרנט simpleflying, מבין 30 חברות התעופה שטסות לרוסיה, חברת טורקיש איירליינס נמצאת במקום הראשון במספר הטיסות. על פי האתר צפויה חברת טורקיש לבצע החודש 1,395 טיסות, כאשר היעדים המובילים אליהם היא טסה הם שני נמלי התעופה של מוסקבה וכן נמל התעופה של סנט פטרסבורג.

במקום השני נמצאת חברת התעופה של אוזבקיסטן. אומנם היא תבצע החודש ׳רק׳ שליש׳ ממספר הטיסות של טורקיה אבל עדיין מדובר ב-420 טיסות. את המקום השלישי בפעילות תופסת חברת התעופה של בלארוס – בלביה עם 392 טיסות. למרות שמספר הטיסות של שתי החברות האלה די קרוב, הרי מספר הנוסעים שהחברה האוזבקית תטיס כמעט כפול משום שהיא מפעילה מטוסי דרימליינר ובואינג 767 בעוד חברת בלביה מבצעת את הטיסות עם מטוסים צרי גוף.

שלוש חברות תעופה נוספות שמפעילות מעל מאה טיסות הן פליידובאי (182 טיסות), אויה של קיריג׳יסטן (164) וחברת פגסוס הטורקית (146). אחריה נמצאות חברת סומון איר של טאגי׳קיסטן (94 טיסות), אמירייטס (84), איר קומפני ארמניה (82), קוזאק אייר של קזחסטן עם 72  טיסות וחברת נובל איר הטוניסאית עם 67 טיסות.

חברת התעופה של אזרבייג׳ן מבצעת החודש 52 טיסות לרוסיה, אייר סרביה 48, איר ערבייה 31 ואחריהן חברות איתיחאד, אלעל ואגי׳פט אייר עם 30 טיסות כל אחת.

עוד חברות שמפעילות טיסות לרוסיה הן גולף אייר הבחריינית, מאהן אייר האיראנית, חברת תעופה עירקית, חברה סינית ועוד כמה חברות עם מספר מיזערי של טיסות.