חברת התעופה אייר ניו זילנד, שידועה במרחבים הנדיבים שהיא מקצה לנוסעים, יוצאת במהלך תקדימי ובמסגרתו תהיה החברה הראשונה שתתקין במטוסיה מיטות גם לנוסעים במחלקת תיירים. החברה תתקין במטוסי ה-787 דרימליינר 6 מיטות בתצורה של ״פודים״ שקיבלו את השם Skynest. כמו שהחברה מציינת בהודעתה, מדובר בהחלט במוצר פורץ דרך בעולם התעופה.

שינה במחלקת תיירים באייר ניו זילנד - Skynest
שינה במחלקת תיירים באייר ניו זילנד – Skynest

המוצר החדש יותקן בשמונה מטוסי בואינג 787-9 שצפויה לקבל החברה החל משנת 2024, ולאחר מכן גם במטוסי הדרימליינר הקיימים בצי החברה שיעברו תהליך שדרוג. הנוסעים במחלקת תיירים יוכלו להזמין מראש מקום שינה ב-Skynest במחיר שעוד לא נחשף, אך יהיה לפי שעה.

כידוע, אייר ניו זילנד היא אחת מבין חברות התעופה שמפעילות טיסות למרחקים אולטרה ארוכים. בין היתר צפויה החברה לחזור בקרוב להפעיל טיסות בין אוקלנד לניו יורק שמגיעות גם ל-17 שעות טיסה. הטיסות יופעלו במטוסי ה-787-9 של החברה.

החברה טוענת כי ההחלטה להתקין מיטות שינה מבוססת על מחקר מקיף שהיא ביצעה על פידבקים של לקוחות במשך 5 שנים. תוצאות המחקר הדגישו את החשיבות שהראו הלקוחות לשינה ולצורך ביותר מרחב ונוחות. עוד מציינת החברה כי החוויה החדשה עוצבה כדי לאפשר ללקוחות להיות רעננים לקראת הגעתם ליעד. בתוך כך, ציינו כי המחקר שלהם הראה כי הלילה הראשון רחוק מהבית הוא הלילה שבו הכי קשה לנוסעים לישון בצורה טובה, ועל כן הם מתמקדים בלאפשר לנוסעים תחושת רוגע במהלך הטיסה. האמצעים שבהם משתמשים הם משקאות תה מרגיעים, בחירות מזון בריאות יותר, שימוש בבדים נושמים, תוכן מדיטציה במערכות המולטימדיה ועוד.

מחלקת עסקים חדשה

באותה הודעה מעדכנת אייר ניו זילנד כי גם הנוסעים במחלקות הגבוהות יותר (תיירים פרימיום ועסקים) יהנו ממחלקות חדשות. מחלקת העסקים החדשה של החברה לא מאכזבת עם סוייטות פרטיות לכל נוסע. למי שלא יסתפק במוצר החדש, החברה תציע מוצר עסקים משודרג בשם Business Premier Luxe. מדובר ב-8 סוייטות עם דלת הזזה לפרטיות מקסימאלית ומרווח רגליים ענק לשינה.

מוצר עסקים משודרג במטוסי 787 באייר ניו זילנד
מוצר עסקים משודרג במטוסי 787 באייר ניו זילנד

בנוסף לכל זאת, במושבי ה-Luxe המשודרגים, יהיה מקום ל-2 נוסעים לסעוד יחד.

מוצר עסקים משודרג במטוסי 787 באייר ניו זילנד
מוצר עסקים משודרג במטוסי 787 באייר ניו זילנד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *