חברת טורקיש איירליינס מעדכנת כי היא מחדשת את הסכם שיתוף הקוד שלה עם חברת הלואו קוסט ההודית IndiGo, שהיא גם חבר התעופה הכי גדולה בהודו. על פי ההסכם בין החברות, שתיהן יוכלו למכור כרטיסים לטיסות אחת של השנייה ותגדיל את היצע הטיסות ללקוחות של כל אחת מהן.

הסכם שיתוף הקוד החדש יאפשר לנוסעים מישראל לרכוש מטורקיש איירליינס טיסה לאיסטנבול וטיסת המשך עם אינדיגו לדלהי. לדוגמא, כבר עכשיו ניתן להזמין טיסה עם טורקיש איירליינס מתל אביב לאיסטנבול יחד עם טיסת המשך של אינדיגו מאיסטנבול לדלהי עם עצירה קצרה של שעה ו-45 דקות.

טיסות שיתוף קוד של טורקיש ואינדיגו
טיסות שיתוף קוד של טורקיש ואינדיגו

בשלב ראשון טורקיש תוסיף קוד שלה באופן מיידי לטיסות של אינדיגו בין איסטנבול לדלהי. בהמשך תוסיף את הקוד שלה ל-6 יעדי פנים בהודו ביניהם בנגלור, צ׳נאי, מומבאי וקולקטה. כיום מפעילה טורקיש אייליינס טיסה יומית מאיסטנבול ל-2 יעדים בהודו: דלהי ולמומבאי. חברת אינדיגו מפעילה טיסה יומית בין איסטנבול לדלהי וצפויה להוסיף טיסה יומית שנייה החל מחודש אוגוסט הקרוב.

בעדכון הרשמי ציינה חברת טורקיש כי ההסכם יאפשר לנוסעים להשתמש בשירות של שתי החברות בהזמנה אחת, מה שיאפשר לנוסעים תהליך חלק של כרטוס, צ׳ק אין, בורדינג ובידוק מזוודות לאורך כל הנסיעה.

הסכם זה מצטרף לרשימה ארוכה של הסכמי שיתוף קוד שיש לטורקיש עם חברות תעופה זרות. על פי האתר של חברת טורקיש, היא מתחזקת הסכמים דומים עם 54 חברות תעופה זרות שמאפשרים לה נגישות רחבה למספר יעדי פנים נרחב במדינות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *