חברת וירג׳ין אטלנטיק משיקה 2 עדכונים משמעותיים למועדון הנוסעים המתמידים שלה הידוע בשם ״Flying Club״. המטרה של שני השינויים היא להגדיל את היקף כרטיסי הבונוס, כלומר כרטיסים שניתן לרכוש בנקודות, המוצעים ללקוחות. בכך יוצעו ללקוחות יותר אפשרויות לממש את הנקודות שצברו במועדון.

השינוי הראשון שמשמעותי ליותר נוסעים הוא כי מעתה תקצה החברה בכל טיסה מספר מינימאלי של כרטיסי בונוס. בתוך כך, יוקצו בכל טיסה של החברה לפחות 12 מושבים לרכישה בנקודות (2 מושבי עסקים, 2 מושבים תיירים פרימיום ו-8 מושבי תיירים). כמו כן, המושבים יהיו זמינים החל מרגע תחילת מכירת הטיסה. ההטבה הזו תהיה זמינה לכל חברי המועדון, בלי קשר למעמדם.

השינוי השני משמעותי לבעלי מעמד גבוה במועדון הנוסעים של החברה. מעתה, בעלי מעמד Gold (שהוא הגבוה ביותר במועדון) יוכלו להזמין כרטיס בונוס בכל טיסה גם אם הוזמנו כבר כל המושבים שהוקצו לכרטיסי בונוס בטיסה. כלומר, נוסעים במעמד זה יוכלו להפוך כל מושב שמוצע למכירה למושב בונוס. הטבה זו תנתן כנגד כפל נקודות ביחס למחיר המקורי של הכרטיס בנקודות. ניתן יהיה לרכוש כרטיסים באמצעות הטבה זו עד 60 יום לפני ההמראה. הטבה זו תוצע באמצעות מוקד שירות הלקוחות לבלעלי מעמד זהב ולא באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

במקביל מעדכנת חברת וירג׳ין על חזרה למדיניות שינויי הטיסה המקורית של החברה מלפני תקופת הקורונה. כלומר, מדיניות שינוי או ביטול הכרטיס תהיה בכפוף לחוקי הכרטיס שהוזמן, ולא מדיניות גורפת לכל ההזמנות דרך החברה. את תנאי הכרטיס ניתן לראות במהלך תהליך ההזמנה באתר ההחברה, או מול סוכן הנסיעות, בהתאם לשיטת הזמנת הכרטיס. עם זאת, בהודעה באתר וירג׳ין ציינה החברה כי היא תאפשר לנוסעים לשנות את תכנית הנסיעה שלהם במידה ויאובחנו כחיוביים לקורונה. 

עוד מציינת החברה כי היא תמשיך להעמיד בפנים הנוסעים אפשרויות כרטיסי טיסה גמישות. למשל, למזמינים דרך סוכני נסיעות תעמוד האפשרות להזמין תעריף בשם ״Classic Flex״ שיאפשר ללקוחות בתמורה ל-40$ שינויי תאריך טיסה ללא הגבלה ואפשרות לביטול כרטיס תמורת דמי ביטול.