כמעט כל הטיסות של חברת לופטהנזה ממינכן ופרנקפורט מתבטלות מחר עקב שביתה עליה הכריז האיגוד המקצועי של עובדי החברה. השביתה תופסת את החברה, ובעיקר את הנוסעים באמצע עונת השיא של הנסיעות.

ביטולי טיסות בלופטהנזה
ביטולי טיסות בלופטהנזה

בכל הקשור לישראל כבר עתה ברור כי טיסות הבוקר מתל אביב לפרנקפורט (מספרי טיסות LH691 ו-LH695) מתבטלות וכן תתבטל טיסת LH683 מתל אביב למינכן.

בהודעה של החברה היא מציינת כי היא פועלת להחזיר את כל הטיסות לשיגרה מלאה מיד לאחר סיום השביתה, שאמורה להימשך 24 שעות אולם היא מעריכה כי השפעת השביתה עדיין עלולה להוביל לביטולי טיסות או עיכובים בימים חמישי ושישי.

בנמל התעופה של פרנקפורט החברה תבטל 678 טיסות מתוכן 32 כבר היום והדבר עשוי להשפיע על 92,000 נוסעים. במינכן יבוטלו 345 טיסות של החברה, 15 מהן כבר היום והדבר יפגע בכ-42 אלף נוסעים.

נוסעים שטיסתם תבוטל יקבלו על כך הודעה ויועברו לטיסות אחרות במידת האפשר. עם זאת בחברה מדגישים כי הזמינות לכך מוגבלת מאד.

מנהל משאבי אנוש ראשי בחברה, מייקל ניגמן: ״ההסלמה בעצומים של העובדים בעת סבב של דיונים גורמת לחברה נזק עצום ומשפיעה במיוחד על הנוסעים שלנו, שנפגעים בעונת שיא הנסיעות. השביתה גורמת עומס כבד נוסף על העובדים שלנו בשלב כה קשה לתעבורה אווירית. שביתה האזהרה הזו באמצע שיא עונת הנסיעות היא לא מידתית במיוחד לאור ההצעה הגבוהה שנתנו לעובדים לגבי העלאת שכר של מעל 10% במהלך 12 החודשים לבעלי השכר״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *