חברת התעופה האיטלקית נאוס (Neos), מצטרפת זמנית לתחרות המצומצמת בקו הטיסות שבין תל אביב לליסבון. החברה החלה כבר בחודש יולי להפעיל טיסת שכר עונתית בקו תל אביב – ליסבון. כרגע מדובר בפעילות מצומצמת למדי עם טיסה שבועית יחידה כל יום שלישי ועל פי מערכת ההזמנות הטיסות לליסבון מתוכננות כרגע להתקיים רק עד סוף חודש אוגוסט. הטיסות פתוחות להזמנה דרך אתר החברה וכן ניתן למצוא אותם במנועי חיפוש הטיסות.

כידוע, התחרות בקו הטיסות שבין תל אביב לליסבון מצומצמת למדי, למרות ביקוש גובר של ישראלים ליעד המערבי ביותר באירופה. כיום פועלות בקו אל על עם 5 טיסות שבועיות וחברת טאפ הפורטוגלית עם 5 טיסות גם היא. נכון לעכשיו לא פועלות בקו טיסות לואו קוסט, ובשילוב עם שיאי הביקוש בעונת הקיץ המחירים ממשיכים להאמיר.

על פי מערכת ההזמנות של החברה, הטיסות של NEOS לחודש אוגוסט יצאו כלהלן:

טיסת NO9071 תמריא מתל אביב בימי שלישי בשעה 13:40 ותנחת בליסבון בשעה 17:30.

טיסת NO9072 תמריא מליסבון בימי שלישי גם כן, בשעה 20:35 ותנחת בתל אביב ביום שאחרי בשעה 03:55.

הטיסות יופעלו במטוס הנוסעים מדגם בואינג 737-8 מסדרת מטוסי ה-MAX החדישה, בתצורה של מחלקת תיירים בלבד (186 מושבים).

מבדיקה במערכת ההזמנות, המחירים באתר מתחילים כרגע במחיר של 670$ לטיסת הלוך ושוב. הכרטיסים בתעריף הבסיסי יכללו ארוחה בטיסה, הושבה ומזוודה במשקל של 20 ק”ג + כבודת יד במשקל של עד 8 ק״ג. כמו כן, שירות צ’ק-אין באינטרנט הזמין מ-48 שעות ועד 3 שעות לפני יציאת הטיסה המתוכננת. מדובר בכרטיס גמיש אותו ניתן לשנות ולבטל, בהתאם לחוקי הכרטיס. אמנם לא מדובר במחיר מציאה, אך כן תחרות למחירים של אל על וטאפ שבעונת השיא מגיעים גם ל-800-1100$.

נאוס (Neos) היא חברת תעופה איטלקית אשר נוסדה בשנת 2001, ומפעילה מדי יום טיסות סדירות וטיסות שכר עונתיות ליעדי נופש פופולריים ברחבי העולם, מבסיסה שבשדות התעופה מילאנו (MXP), ורונה (VRN) ובולוניה (BLQ). החברה נחשבת לאחת מחברות התעופה המובילות בתחום טיסות השכר (charter flights) בכל יבשת אירופה ובפרט באיטליה.

נכון להיום, היעדים אליהם מפעילה החברה טיסות מנתב”ג, הם: מילאנו, רומא, ורונה, פריס וכאמור כעת גם לליסבון – במהלך חודש אוגוסט.

נאוס מפעילה כיום צי מטוסים מודרני מתוצרת בואינג שמעוטר בצביעה הכחולה האופיינית לה. הצי כולל 15 מטוסים מהדגמים הבאים:

  • 4 מטוסי בואינג 737-8 MAX
  • 5 מטוסי בואינג 737-800
  • 6 דגמי בואינג 787-9 Dreamliner
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *