תאגיד IAG הספרדי (חברת האם של בריטיש איירווייז, איבריה, וולינג איירליינס ואייר לינגוס) פרסo את התוצאות הכספיות הרבעוניות שלו. במסגרת הדו״ח נחשף גם עדכון מעניין בנוגע למחלקת העסקים העתידית של איבריה. על פי הדו״ח, חברת התעופה הספרדית צפויה להתקין מחלקת עסקים חדשים במטוסי ה-A350 שלה החל מדצמבר 2023.

על פי התמונות שהוצגו בפרסום, מדובר על מחלקה בתצורה מודרנית של 1-2-1 עם סוויטות פרטיות לכל נוסע. מדובר במושבים של חברת Recaro הגרמנית. ועל סמך התמונות שפורסמו, עולה כי מדובר במושבי RECARO CL6720, עם אופציה לדלת נגללת לכל סוויטה.

בעוד גם מחלקת העסקים הנוכחית של איבריה נחשבת עדכנית למדי בתצורה של 1-2-1, המושבים החדשים שבהם בחרה איבריה מציגים שיפור בכל הנוגע לפרטיות והמרחב האישי לכל נוסע. עם זאת כאמור, התצורה החדשה תגיע למטוסי החברה רק בסוף השנה הבאה.

לחברה הספרדית יש כיום 12 מטוסי A350 בצי שלה, עם שמונה מטוסי A350 נוספים בהזמנה, כולם מדגם ה-900 הפופולארי. ככל הנראה, התצורה החדשה תיושם תחילה במטוסים החדשים, ולא ידוע מתי היא תגיע גם למטוסים הקיימים בצי של החברה.

באשר לצי מטוסי ה-A330, הדו״ח הכספי לא התייחס לשינוי התצורה במטוסים אלו שמרכיבים את שארית צי המטוסים לטווח ארוך (Long Haul) של איבריה. יתר על כן, לאיבריה יש שמונה מטוסי איירבוס A321XLR בהזמנה, וכרגע לא ניתן לדעת איך ייראו תאי הנוסעים במטוסים האלה.

מושב ה-CL6720 הינו השדרוג של מושב ה-CL6710, שניתן למצוא במטוסי הבואינג 787-9 של אל על, במטוסי איירבוס A330-900neo של טאפ אייר פורטוגל ובמטוסי האיירבוס A330-900neo של חברת התעופה הברזילאית, אזול. אייר צ’יינה נחשבת ללקוח מרכזי של מושבי ה- CL6720 של רקארו והיא צפויה להתקין אותם במטוסי האיירבוס A350-900 שתקבל בקרוב.

אז מה דעתכם על מחלקת העסקים החדשה של איבריה? שתפו אותנו בתגובות.

תגובה
  1. נסעתי אתם במחלקה העסיקה מת״א למדריד לפני יומיים, הכיסא אומנם משודרג ונוח , אך השירות שלהם מביש: בדרך כלל במחלקה העסקית מציעים שתיה קלה לפני המראה ותוך כדי הטיסה , וכאן לא הציעו כלום, אין להם סמיכה , לא מחלקים את התיקים הקטנים עם מברשת השיניים/ קרם ידיים,,,,, נדאא! המנה כמו במחלקת תיירים ,,, מוזר , הטיסה לא קצרה מדי ,,,, והמחיר לא זול ( כמו כל החברות

Comments are closed.