חברת איבריה השלימה את לוח הטיסות שלה לחורף 2022-2023 בו תציע את כל הקיבולת שהייתה לה לפני מגפת הקורונה וגם תוסיף קווים שנפתחו תחילה כקווים עונתיים. לוח פעילות החורף של החברה יתחיל ב-30 באוקטובר ויימשך עד ה-25 במרץ 2023.

על פי הודעת החברה, בימים אלה היא השיקה מחדש שני יעדים נוספים באמריקה הלטינית – ריו דה ז׳נירו וקראקס ותציג 3 תדירויות שבועיות לכל אחד מהנתיבים האלה. מתל אביב תציע החברה 2 טיסות שבועיות לריו דה ז׳ניירו עם קונקשן קצר של שעה וחצי במדריד. בכך תציע החברה את הטיסה הקצרה ביותר ליעד זה (סה״כ 17 שעות) במחירים שמתחילים כרגע בכ-1080$.

בנוסף, החברה תוסיף עוד 2 טיסות שבועיות בקו להאוונה, כך שתפעיל חמש טיסות בשבוע. כמו כן תתגבר את הנתיבים לאל סלבדור, קיטו וגואיאקיל באקוואדור.

מקסיקו ממשיכה להיות השוק עם המספר הגדול ביותר של טיסות זמינות, יחד עם בוגוטה ובואנוס איירס, שם איבריה תאחד את שתי הטיסות היומיות שלה בעונת החורף. בסנטיאגו, לימה וסאו פאולו היא מקיימת טיסה יומית, כמו גם בסן חוזה שבקוסטה ריקה, שם היא תעבור משש לשבע טיסות שבועיות. למונטווידאו ולפנמה יהיו שש טיסות שבועיות ולפורטו ריקו יהיו ארבע לאורך החורף.

בארצות הברית השינוי העיקרי בלוח הטיסות של החברה הוא הארכת הפעילות לדאלאס שהושקה בקיץ ותוכננה עד ה-29 באוקטובר אבל תימשך גם בעונת החורף. דאלאס הוא בסיס מרכזי של חברת אמריקאן איירליינס ששותפה בברית התעופה וואן וורלד עם איבריה, בריטיש איירוויס, אייר לינגוס פינאייר וחברות נוספות. הנתיב הזה, בכל הקשור לאיבריה, מייצר מספיק פעילות כדי לבצע 3 טיסות שבועיות באירבוס A330  עם שלוש מחלקות שרות.

בנוסף איבריה תגדיל בעונת החורף את התדירויות למיאמי מ-10 ל-14 ובניו יורק מ-10 ל-13 ומאוחר יותר לשתי טיסות יומיות.

על פי הודעת החברה בעונת החורף הקרובה היא תפעיל ליעדי אירופה יותר טיסות מאשר בחורף 2019 עם מחויבות הן לפלח השוק העיסקי והן לשוק הפנאי.