פחות משנה מטיסת הבכורה שלה, חברת האולטרה לואו קוסט האמריקאית אוולו איירליינס (Avelo Airlines) חוגגת את הטסת הלקוח המיליון שלה.

בשנת 2021, אוולו איירליינס הפכה לחברת התעופה החדשה הראשונה מזה יותר מעשור שטסה בתוך ארצות הברית. היום, 16 חודשים בלבד לאחר מכן, הטיסה חברת התעופה את הנוסע המיליון שלה בטיסה 165 משדה התעופה ברבנק הוליווד (BUR) לשדה התעופה בויסי (BOI) שבאיידהו. המייסד, היו”ר והמנכ”ל של חברת הלואו-קוסט, אנדרו לוי, היה על הטיסה והפתיע את כל הנוסעים עם כרטיס טיסה הלוך ושוב חינם לכל מקום שאליו טסה חברת התעופה.

“מההתחלה, אוולו איירליינס הייתה במשימה להעניק השראה לטיולים על ידי הפיכת הטיסה למשתלמת וקלה כדי שתוכלו לנסוע יותר. מאז הטיסה הראשונה שלנו לפני 16 חודשים, מיליון לקוחות אוולו נהנו מהתעריפים הנמוכים היומיומיים ומהנוחות של טיסה איתנו”. לוי הדגיש את המנטרה של חברות הלואו קוסט – החברה תמשיך להתמקד בלחסוך ללקוחות שאוהבים לטייל זמן וכסף, כדי שיוכלו לנסוע יותר.

מי את אוולו איירליינס?

כיאה לחברת אולטרה לואו קוסט, אוולון מבדלת את עצמה באמצעות תעריפי נסיעה נמוכים. יתרון משמעותי שהחברה מציעה לצד התעריפים הנמוכים הוא היכולת לבצע שינויים או לבטל כרטיסים ללא תשלום נוסף. התעריף הבסיסי כמובן כולל את הבסיס בלבד והחברה מאפשרת ללקוחותיה אפשרויות בחירה לפי העדפותיהם, כמו בורדינג מוקדם למטוס, הטסת כבודה והעלאת טרולי ואפילו הטסת חיות מחמד בקבינה (תא הנוסעים).

אוולו מחזיקה צי של עשרה מטוסי בואינג 737 בגיל ממוצע של 15.3 שנים, ביניהם שישה מטוסי 737-700 וארבעה מטוסי 737-800. החברה מתמקדת בשימוש במטוסי הבואינג הגדולים יותר בניגוד למטוסים האזוריים ששירתו בעבר את שדות התעופה הקטנים שהחברה משרתת.

מפת היעדים של אוולו איירליינס
מפת היעדים של אוולו איירליינס

אוולו איירליינס משרתת כיום 30 ערים ברחבי ארצות הברית מ-3 בסיסי פעילות בלוס אנג׳לס, קונטיקט ואורלנדו. חברת התעופה והתמקדה בשוק חדש, המשרת נתיבים עם היצע נמוך. לפחות שדה תעופה אחד בכל מסלול של אוולו הוא “שדה תעופה קטן בעיר הולדתו”, וכל טיסה היא טיסה ישירה. זה נועד לספק ללקוחות חוויית נסיעה מהירה וחלקה יותר. אוולו מתגאה בשיעור ביטולים שנתי של 1% ושיעור איבוד כבודה של 0.09 מזוודת בלבד לכל 100 מזוודות.