בחודשים האחרונים הפכו שירותי הליווי VIP בנתב״ג לנפוצים יותר. אנשים ראו את התורים המתארכים בנתב״ג שהגיעו גם לארבע שעות ויותר והחליטו שזו לא הדרך שהם רוצים להתחיל את החופשה. לכל אחת מחברות שירותי הקרקע בשדה שירות VIP משלה (לאופר VIP, אירוהנדלינג VIP ו-QAS Flow).

שירותי הליווי בנתב״ג יספקו לכם למעשה ליווי מרגע הגעה לטרמינל ויכללו לרוב:

  1. בידוק ביטחוני מקוצר
  2. תור מקוצר לצ׳ק אין
  3. לאונג׳ להמתנה לטיסה (בחלק מהשירותים)

החלטנו לבדוק עבורכם אילו שירותי VIP קיימים, מה המחיר שלהם וכיצד ניתן להשיג את השירות במחיר מוזל.

קוראי חדשות תעופה זכאים ל-10% הנחה בהזמנת שירותי VIP של חברת לאופר בהזנת קוד קופון “AN23” באתר לאופר. ההנחה תינתן רק בגין שירותי ליווי VIP בטרמינל 1 או טרמינל 3  ללא טרקלינים, הסעות וסבלות וע״ב מקום פנוי בלבד.

דייל ליווי VIP בטרמינל 3 

בנתב״ג פועלות 3 חברות שירותי קרקע שאחראיות על התפעול השוטף של תהליך הנוסע היוצא מטעם חברות התעופה. החברות הן לאופר, אירוהנדלינג ו-QAS. לאותן חברות יש גם רישיון מטעם רשות שדות התעופה להפעיל שירותי ליווי לנוסעים (VIP) בנתב״ג שמאפשר לעבור תהליכי בידוק ראשון וצ׳ק אין מזורזים.

תהליך הליווי כולל מפגש עם דייל מטעם חברת שירותי הקרקע בכניסה לטרמינל, מעבר בידוק ביטחוני מזורז (ארזתם לבד?) באזור ייעודי בכניסה לטרמינל 3 וליווי לתהליך הצ׳ק אין, ליווי בבידוק כבודת היד וליווי למטוס/טרקלין.  

חשוב להגיד ששירותי הליווי ברוב המקרים לא יתחייבו לכם על קיצור זמני המתנה, כך שייתכן ותמצאו את עצמכם עדיין ממתינים בתורים בכפוף לעומסים בשדה.

סיכמנו עבורכם כמה ייעלה לכם כל שירות ומה תקבלו בתמורה :

חברהשירותבידוקצ׳ק אין בידוק כבודת ידביקורת דרכוניםליווי למטוסמחיר
לאופרVIP Express    720 ש״ח
VIP Club     836 ש״ח
אירוהנדלינגלייט VIP  179$
סילבר     238$
QASEasy Flow    239$
Flow Plus     269$

שילוב של נוחות ומחיר: טרקלין ארבל

טרקלין ארבל יעניק לכם נוחות שהיא שלב אחד מעל שירותי ה-VIP שצויינו מעלה. הייחודיות של טרקלין ארבל שממוקם בטרמינל 3 הוא שניתן לבצע בגבולות הטרקלין את כל מסלול הנוסע היוצא כולל תשאול ביטחוני, צ׳ק אין, בידוק בטחוני וביקורת דרכונים. 

לאחר ביצוע כל תהליכי הנוסע היוצא תוכלו להתרווח באחד מהחדרים שבטרקלין עד למועד הטיסה שלכם. אל הטיסה תוכלו להגיע הישר בהסעה מהטרקלין. אמנם לא יצא לנו לנסות את השירות בשנים האחרונות, אך עד לפני מספר שנים הטרקלין לא הצטיין (בלשון המעטה) במגוון המזון והמשקאות בו כך שזה נחשב לחיסרון.

את טרקלין ארבל ניתן להזמין דרך החברות המציעות שירותי VIP, ביניהן חברות שירותי הקרקע שמוזכרות בסעיף הקודם. מבדיקה שלנו העלות מתחילה בכ-300$ לנוסע, כשהחל מהנוסע השני המחיר יורד בכחצי.

הדרך הזולה ביותר להזמין את שירות טרקלין ארבל היא באמצעות מנוי פיס בעלות שנעה בין 185 ש״ח לשני נוסעים ועד 360 ש״ח לחמישה נוסעים.

היקר (והיוקרתי) ביותר: טרמינל פתאל

טרמינל פתאל הוא כנראה השירות היוקרתי ביותר שקיים כרגע בנתב״ג. באופן מפתיע (או שלא) ישראל היא גם אחת מרשימת מדינות מצומצמת למדי שבהן קיים השירות של טרמינל פרטי לנוסעים. גם כאן יבצעו עבורכם את כל תהליך הנוסע היוצא (צ׳ק אין, ביטחון וגבולות).

הטרמינל של פתאל נמצא בסמוך לטרמינל 1. לאחר ההגעה לטרמינל הפרטי של פתאל יבצעו עבורכם את כל תהליך הנוסע היוצא כולל צ׳ק אין, בידוק ביטחוני וביקורת גבולות. 

בזמן שהתהליך קורה ברקע תוכלו להנות מבופה עשיר, חדרים פרטיים, חדרי ישיבות, חדר סיגרים, מקלחת ועוד. בסוף התהליך תעברו בידוק ביטחוני מקוצר בטרמינל עצמו, החתמת דרכון, מעבר בחנות דיוטי פרי קטנה של המקום ואז תועברו ברכב יוקרתי ישירות לשער העלייה למטוס.

במקום יש גם חדרי מלון שנמצאים בצד האווירי לאחר הבידוק והחתמת הדרכון.

כאמור מדובר בשירות היוקרתי ביותר בנתב״ג והמחיר בהתאם. המחיר לנוסע הראשון הוא 470$ לפני מע״מ (כלומר כמעט 550$). המחיר יורד עבור כל נוסע נוסף החל מ-380$ לנוסע השני ועד 260$ לנוסע החמישי או 65$ החל מהנוסע השביעי.

למי שלא עוקב אחרינו בטיקטוק, אל תפספו את הסרטון שהכנו על השירות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *