חברת דלתא איירליינס אינה אינה פוסלת הפעלת טיסה יומית שניה בקו בין ניו יורק לתל אביב. זאת בנוסף לטיסותיה לבוסטון (קו שהחל לפני מספר חודשים) ולטיסות לאטלנטה שיחודשו בחודש מרץ הקרוב לאחר הפסקה של כעשור.
במפגש עיתונאים בתל אביב אמר ניקולס פרי, סגן נשיא דלתא – אירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו כי לחברת דלתא יש מערכת יחסים מיוחדת עם ישראל, וכי השנה ראו ביקוש שובר שיאים לטיסות בין שתי המדינות. כמו כן ציין כי בקיץ הבא, החברה תרחיב את הנוכחות שלה בישראל ל-13 טיסות (3,700 מושבים) שבועיות לארצות ברית. לצרכי עסקים ופנאי.
בהקשר לטיסה יומית שנייה מתל אביב לניו יורק ציין פרי כי המוטו הוא NEVER SAY NEVER. ״כאשר החלטנו השנה להגדיל את הפעילות שלנו בין ישראל לצפון אמריקה הברירה היתה להוסיף טיסה יומית לניו יורק או לפתוח קו ליעד נוסף וההחלטה היתה לשוב לאטלנטה. יעד שיאפשר לנו להגדיל את טיסות ההמשך ליעדים באמריקה הלטינית וגם למערב ארה״ב.
בקו לאטלנטה תפעיל החברה את מטוס הדגל שלה, אירבוס A350-900 שצפוי לשמר את רמת המוצר הגבוהה שמציעה החברה ללקוחותיה הישראלים כיום במטוסי ה-A330neo. לחברה יש כיום בשרות 26 מטוסים מדגם זה והיא אמורה לקבל מתחילת שנת 2023 עוד 19 מטוסים. פרסומים בכלי תקשורת שונים טוענים כי חברת דלתא מתכוונת להצטייד גם במטוסי אירבוס A350-1000. אולם לידיעות אלה לא התקבל אישור מהחברה.
טיסות דלתא לנמל הבינלאומי הרטספילד-ג׳קסון אטלנטה, שדה התעופה המוביל בעולם, יפעלו בימי שני, חמישי ושבת, ויציעו טיסות המשך נוחות ליותר מ-200 יעדים בארצות הברית ומחוצה לה.
בסקירה שנתן ניקולס פרי לכתבי תעופה בתל אביב הוא סיפר על החזרה המהירה של החברה לשיגרה לאחר מגפת הקורונה וציין כי חזרת הנוסעים היתה מהירה יותר מאשר היכולת של חברות תעופה לקלוט את הגידול בביקושים. עם זאת הוא ציין כי לאורך כל תקופת המגפה, כאשר החברה נאלצה להיפרד מעובדים, היא המשיכה במקביל גם לקלוט ולהעביר הכשרות לעובדים חדשים. לדבריו, ״הדבר, איפשר לחברה לצאת מהמשבר הרבה לפני חברות אחרות והוא ניכר בתוצאות העסקיות של החברה. הביקוש של הצרכנים נותר חזק כאשר בטיסות פנים ההכנסות היו גבוהות ב-2 אחוזים מאלה של הרבעון המקביל בשנת 2019 ואילו הכנסות הנוסעים בטיסות בינלאומיות עמדו על 97% מאלה של הרבעון המקביל ב-2019. זאת כאשר בפעם הראשונה מאז המגפה ההכנסות מפעילות בינלאומיות היו גבוהות מאלה של טיסות פנים עם ביקושים גבוהים ליעדי פנאי כמו איטליה, ספרד ויוון.״
פרי נשאל גם לגבי אפשרות שחברת דלתא איירליינס תרכוש מטוסי מטען ותגדיל בכך את נתח פעילות המטענים שלה. זאת לאור פרסומים על חברות תעופה שבאחרונה פורסם על הגדלת צי מטוסי המטען שלהן. ״לדלתא אין שום כוונה להיות חברת קרגו או להפעיל מטוסי מטען יעודיים. אנחנו חברה שמטיסה נוסעים ואת פעילות המטען שלנו אנחנו מבצעים בבטן מטוסי הנוסעים,״ אמר.