קתאי פאסיפיק הודיעה היום כי תחזיר בחודשים הקרובים לשירות את המחלקה הראשונה בטיסות נבחרות. ראשית תפעיל החברה את המחלקה הראשונה בטיסה יומית ללונדון הית׳רו ולאחר מכן גם לפריז (החל מה-18 בינואר) וטוקיו הנדה (החל מה-2 בפברואר).

מחלקה ראשונה בקתאי פאסיפיק

לקתאי מספר מצומצמם של מטוסים שמותקנת בהם מחלקה ראשונה, רק בצי מטוסי ה-777-300 של החברה שהם בגיל ממוצע של 21.3 שנים. בצי האיירבוס A350 הצעיר יותר של קתאי נפרדה החברה מהמחלקה הראשונה לטובת מחלקת עסקים ותיירים פרימיום בלבד בגזרת מחלקות היוקרה.

נוסעי קתאי יכולים כבר עכשיו להזמין טיסה במחלקה הראשונה של קתאי. לפי מערכת ההזמנות, העלות לטיסה ללונדון מתחילה כרגע ב-11,700 דולר, לפריז ב-15,600 דולר ולטוקיו ״רק״ ב-5,800 דולר לטיסה של קצת פחות מ-4 שעות.

בקו לישראל מפעילה קתאי בעיקר את מטוסי ה-A350 כך שבשלב זה לא תוצע לנוסעים המחלקה הראשונה. עם זאת, מחלקת העסקים במטוסים אלו מציעה גם היא חווייה משודרגת עם פרטיות עדיפה לכל נוסע וחוויית שירות שבד״כ מקבלת מחמאות מהנוסעים. עם זאת, הנוסעים מישראל יוכלו לחוות את המחלקה החדשה בטיסות המשך מהונג קונג לטוקיו (הנדה).

חלק מהפינוקים שתכלול המחלקה הראשונה יהיו מבחר יינות יוקרתיים בעלות של מאות עד אלפי דולרים לבקבוק של מותגים שונים. לכבוד ההשקה יציגו בקתאי גם מהדורות מוגבלות של יינות כמו Krug 2004 Vintage Champagne. בנוסף יציעו בקתאי משקאות סחוטים ומבחר בירות ממבשלות מקומיות של הונג קונג.

מחלקה ראשונה בקתאי פאסיפיק
מחלקה ראשונה בקתאי פאסיפיק

בגזרת המזון תציע החברה תפריט כריסמס מיוחד עד ה-31 בדצמבר, במקביל לתפריט של פי החברה דוגל בעקרונות של קיימות ואתיקה. זה כולל מנות דגל כמו דג קוד נורדי ומנת חזיר ייחודית לצד ביצים אורגניות מאוסטרליה. לטובת חוויית שינה משופרת חברה קתאי למותג Bamford כדי להציע כלי מיטה מפנקים דוגמת מצעים מכותנה ייחודית לצד תפריט כריות לבחירת הנוסע. כמו כן, תציע ערכת אביזרים עם מוצרי טיפוח עור טבעיים.

כזכור, בחודש אוקטובר להפעיל 3 טיסות שבועיות מתל אביב להונג קונג, במקביל לפתיחתה של הונג קונג למבקרים. מהדו״ח החודשי של נתב״ג עולה כי כבר בחודש אוקטובר הייתה קפיצה משמעותית במספר הנוסעים עם קתאי. בחודש אוקטובר הטיסה החברה מישראל 6,219 נוסעים, עלייה של 490% מהנתון של חודש ספטמבר (1,269 נוסעים) ועלייה משמעותית עוד יותר מאשר בחודש המקביל בשנה שעברה (827 נוסעים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *