חברת התעופה איסלנדאייר הכריזה היום על תל אביב כיעד חדש ברשת הקווים שלה לעונת הקיץ הקרובה. על פי הודעת החברה הטיסות שלה לישראל יתחילו ב-10 בחודש מאי ויימשכו עד סוף חודש אוקטובר. החברה תציע 3 טיסות בשבוע בין נמל התעופה קפלוויק (הסמוך לעיר רייקיאוויק) לתל אביב. הטיסות מאיסלנד יהיו בימים ראשון, רביעי וששי וזמן הטיסה מאיסלנד לתל אביב יהיה כשבע שעות.

יצוין כי הביקוש לטיסות בין תל אביב ואיסלנד גדל במהירות ובחברה מזהים את תל אביב, כמו גם ירושלים, בית לחם, ים המלח וירדן כהזדמנות לתיירים מאיסלנד ותיירים מצפון אמריקה להגיע לאזור. במקביל הטיסות יאפשרו לישראלים לטוס לאיסלנד לטיולים וכן להמשיך לצפון אמריקה.

מבדיקה ראשונית במערכת ההזמנות עולה כי המחירים נכון לעכשיו מתחילים בכ-693$ דולר לטיסת הלוך ושוב בתעריף הבסיסי במחלקת תיירים. הכרטיס הבסיסי אמנם יאפשר נשיאת טרולי אך לא יאפשר בחירת מושב, שינוי תאריכים או ביטול. מי שיירצה להוסיף גם מזוודה ובחירת מושב ישלם כ-783$.

על פי מערכת ההזמנות, הטיסות יופעלו על ידי שילוב של מטוסי ה-757-200 הישנים יותר של החברה לצד מטוסי בואינג 737Max8 חדשים יותר.

״תל אביב היא יעד חדש ומרגש שמתאים למודל העסקי שלנו ומאפשר לנו להציע קישורים נוחים בין ישראל לצפון אמריקה,״ אמר הבוקר בוגי ניל בוגסון מנכ״ל החברה והוסיף כי מדובר עם בתוספת נהדרת, כדבריו, ליעדים המגוונים הזמינים לשוק הביתה של איסלנד.

לקבוצת איסלנדאייר יש צי משולב של 44 מטוסים בהם מטוסי בואינג 767, בואינג 757, בואינג 737MAX וכן מטוסים קטנים יותר. בנוסף החברה מפעילה סימולטורי טיסה עבור סוגי מטוסים אלה אשר מנוצל כל השנה על ידי חברות תעופה שונות.

יצוין כי לפני מספר שנים החלה לפעול בישראל חברת הלוקוסט האיסלנדית wowair שהציעה טיסות מוזלות במיוחד לאיסלנד ואפילו ליעדי המשך בצפון אמריקה. לאחר שנה וחודשיים שהיא פעלה בקו היא הפסיקה את טיסותיה, הבטיחה כי תשוב לפעול ואף עשתה נסיון לגייס משקיעים אולם הדבר לא צלח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *