חברת סאן דור מקבוצת אל על הודיעה כי היא מחדשת את הטיסות לנאפולי, איטליה לקיץ 2023. סאן דור תפעיל שלוש טיסות בוקר שבועיות, אשר יתווספו למגוון הטיסות השבועיות שאל על מפעילה לרומא, מילאנו וונציה. הטיסה הראשונה צפויה להמריא ב-22 במרץ 2023.

מכירת הכרטיסים החלה אתמול (18.12) כאשר מחיר השקה לכרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה (Lite), יעמוד על סך של 279 דולר לממריאים החל מה-22 במרץ ועד סוף אוקטובר. חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסה בהתאם למדיניות אל על.

הקו לנאפולי מצטרף ליעדי הנופש שסאן דור מפעילה בקיץ 2023, ביניהם: פורטו, זאגרב, ליובליאנה, טבילסי, לרנקה, סלוניקי ושארם א’- שייח’ וליעדים נוספים שיתווספו בהמשך.

אל על תצטרף ל-9 טיסות שבועיות סידרות שמופעלות כיום בין תל אביב לנאפולי על ידי החברות וייזאייר וריינאייר.

לדברי גל גרשון, מנכ”ל סאן דור: ” אנחנו שמחים להציע טיסות ישירות לנאפולי, העיר השלישית בגודלה באיטליה ובירת חבל קמפניה. נאפולי היא עיר נופש שוקקת חיים המציעה נופים מרהיבים, ארמונות, שווקים והידועה בקולינריה המשובחת שלה ובמיוחד בפיצות הטובות בעולם. הטיסות לנאפולי מצטרפות לקו הטיסות של אל על לרומא לוונציה ולמילאנו. לנוחיות לקוחותינו ניתן לשלב בין היעדים המוזכרים, לטוס לנאפולי ולחזור ממילאנו או מרומא ולהיפך ובכך ליהנות מטיול באיטליה על כל גווניה”.