חברת ארקיע הודיעה היום כי היא מתחילה להפעיל טיסות לטורקיה. זאת לאחר שקיבלה את כל האישורים הנדרשים להפעלת הטיסות. הפעלת הטיסות של ארקיע תהיה האות לחזרה של חברות תעופה ישראליות לטורקיה לאחר הפסקה של כ-15 שנים.

החברה ציינה כי הטיסה הראשונה שלה לאיסטנבול תהיה ב-26 בפברואר וכי בחודש מרץ, לקראת תחילת עונת האביב וחופשת הפסח היא תתחיל להפעיל גם טיסות לאנטליה.

ארקיע תבצע 4 טיסות שבועיות לאיסטנבול ובהמשך, בהתאם להצלחת הקו תעבור לטיסה יומית. על פי ארקיע, מחירי הטיסות יהיו החל מ-120 דולר לכיוון. מבדיקה שלנו באתר החברה נראה כי המחירים לאיסטנבול מתחילים אפילו ב-117 דולר לכיוון.

המחיר בתעריף הבסיס כולל טרולי במשקל של עד 8 ק״ג. זמני הטיסות משתנים בהתאם לימי השבוע. זאת כאשר חלק מהטיסות ממריאות מתל אביב בשעות הבוקר וחלק הן ממריאות אחר הצהרים. זמן הטיסה לאיסטנבול יהיה שעתיים וארבע דקות. זמן הטיסה חזרה הוא שעה ו-55 דקות.

בנוסף להפעלת הטיסות החברה תציע ללקוחותיה גם חבילות נופש לאיסטנבול ואנטליה עם מגוון מלונות המתאימים לזוגות ולמשפחות. זאת במחירים של החל מ-325 דולר לאדם בחדר זוגי עם ארוחת בוקר במלון ברמה של 4 כוכבים ומחיר של 399 דולר לאדם בחדר זוגי במלון ברמה של 5 כוכבים.

״לאחר המתנה של מספר חודשים ניתן האור הירוק להפעיל טיסות  לתורכיה״ אמר הבוקר עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע והוסיף כי יהיה בהחלט בהחלט מרגש לראות את מטוסי ארקיע בשדות התעופה של איסטנבול ואנטליה. ברלוביץ הוסיף כי בחברה מודים לכל הגורמים שהיו מעורבים באישור הטיסות ובכלל זה היחידה הממלכתית לאבטחת טיסות ישראליות בחו״ל.

טורקיה, עד אירוע המרמרה היתה יעד הנופש מספר אחד של הישראלים בחו״ל ובעיקר כפרי הנופש של אנטליה שזכו לכינוי ׳ארץ הכל כלול בה׳ עם מלונות שמשתרעים על פני שטחים עצומים, עם בריכות שחייה רבות, חדרים מרווחים וכמובן אוכל בכמויות ומגוון עצום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *