חברת התעופה בריטיש איירווויס חשפה בסוף השבוע את המדים החדשים של עובדיה שעוצבו על ידי מעצב האופנה הבריטי אוסוולד בואטנג (Ozwald Boateng), בואטנג הוא בעל תואר אצולה, אחד מהמעצבים שמאיישים את Savile Row, רחוב ברובע מייפר בלונדון המפורסם בזכות המגוון הרב של בתי אופנה וחייטים לבגדי גברים.

המדים החדשים של בריטיש איירוויס, אותם ילבשו מעל 30,000 עובדי החברה (אנשי צוות אוויר ועובדי קרקע) יחליפו את המדים שמשמשים את העובדים ב-20 השנים האחרונות והם ייכנסו לשירות בתחילת האביב.

המדים החדשים של בריטיש איירוייז
המדים החדשים של בריטיש איירוייז

לדברי יו״ר ומנכ״ל בריטיש איירוויס, שון דויל,  המדים של החברה מייצגים את המותג שלה ואת המיטב של בריטניה המודרנית. ״הם יעזרו לנו לספק שירות מקורי בריטי נהדר עבור לקוחותינו,״ אמר.

הקולקציה החדשה של המדים, שנוסתה בחצי השנה האחרונה ב״סודיות״ על ידי כ-1,500 מעובדי החברה, כוללת חליפת שלושה חלקים מחויטת לגברים עם מכנסיים בסגנון רגיל ושמלה, חצאית או מכנסיים לנשים. וכן אוברול מודרני. בנוסף עוצבו עבור עובדי החברה גם חיג׳אב וטוניקה.

בואטנג החל לעצב את הקולקציה החדשה של החברה בשנת 2018 ודאג לעצב קולקציה מקורית עם השראה מחברת התעופה. במשך כמה שנים הוא בדק בדים שונים ועיצובים ועשה ניסויים בהשתתפות אנשי צוות של החברה. הוא ערך מעל 50 סדנאות עיצוב כדי לקבל משוב על אב טיפוס של המדים כדי לוודא שהם יעמדו במבחן הזמן ובמיוחד יהיו נוחים לעובדים במגזרים השונים של החברה.

כדי לוודא שכל בגד מתאים למטרתו חברת בריטיש איירוויס ערכה בחצי שנה האחרונה ניסויים סודיים כאשר את המדים לבשו דיילים ודיילות בטיסות מטען ומהנדסי החברה לבשו אותם באזורים שנמצאים מחוץ לטווח הראייה בנמלי התעופה של מנצ׳סטר וקוטסוואלד. בנוסף הם נבדקו גם ב׳מקלחות גשם׳ ובתנאי מזג אוויר שונים כדי להבטיח שהם עמידים ומתאימים למצבים קיצוניים.

המהנדסים ואנשי התפעול הקרקעיים של חברת התעופה יהיו הראשונים ללבוש את המדים החדשים החל מאביב 2023 ואילו כל צוות הקבינה, הטייסים ועובדי הצ’ק-אין של בריטיש איירווייס יעברו למדים החדשים בקיץ 2023. את המדים הישנים, אלה שעוצבו על ידי מעצב האופנה ג׳וליאן מקדונלד לפני מעל ל-20 שנים יאספו, יתרמו לצדקה או ימוחזרו ליצירת צעצועים, מחזיקי טאבלטים ועוד.

המדים החדשים של מהנדסי בריטיש איירוייז
המדים החדשים של מהנדסי בריטיש איירוייז
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *