חברת דלתא איירליינס תציע אינטרנט אלחוטי חינם במטוסיה ומעריכה כי עד סוף השנה השירות יהיה זמין בכ-700 מטוסים.

על פי התכנית החל מה-1 בפברואר חווית האינטרנט החינמי תהיה נגישה ברוב טיסות הפנים של החברה. כמו כן, על פי התכנון – כל המטוסים של החברה, הן בטיסות פנים והן בטיסות בינלאומיות יספקו את השירות הזה עד סוף שנת 2024. שרות האינטרנט במטוסי החברה יסופק על ידי ענקית התקשורת האמריקאית T-Mobile.

אינטרנט אלחוטי חינם במטוסי דלתא
אינטרנט אלחוטי חינם במטוסי דלתא

״בעבודה, בבית ובכל מקום שביניהם הקישוריות היא חיונית לחיי היומיום, והדבר צריך לחול גם על הטיסה בדלתא”, אמר בסוף השבוע מנכ”ל דלתא אד בסטיאן בתערוכת CES  הבינלאומית בלאס וגאס. לדבריו, החברה היא הראשונה מבין חברות התעופה הגדולות בארצות הברית שמעניקה אינטרנט מהיר וחינמי במטוסיה. ״החזון שלנו כבר מזמן היה לספק ללקוחות שלנו חוויה דומה לזו שהם חווים על הקרקע גם בגובה של 30,000 רגל,״ אמר.

שירות האינטרנט החינמי יהיה פתוח עבור בעלי חשבון במועדון SkyMiles של דלתא, אך הנוסעים יוכלו גם  לפתוח חשבון חדש במועדון החברה, ללא עלות. לדברי מייק זיברט, מנכ״ל T-Mobile, בחברה מאמינים שנוסעים רוצים להישאר מחוברים לרשת האינטרנט גם במהלך הטיסה וכעת הם יוכלו לחוות את הדבר בקלות וללא הפרעות. ״אנחנו נספק את השרות הזה ללא קשר לספק אלחוטי של הלקוחות, כך שכל מי שיטוס בחברת דלתא יוכל להנות מגישה לרשת האינטרנט מההמראה עד הנחיתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *