חברת התעופה SWISS משלימה בימים אלו את חגיגות ה-20 להיווסדה והחליטה, בשתוף עם רשות התיירות השוויצרית (Swiss Tourism) להעניק ל-20 מטוסים של החברה מדגמי אירבוס A220-200  ואירבוס A220-300 שמות של אתרי נופש בשוויץ.

היעדים שעל שמם יקראו המטוסים נבחרו לאחר תחרות שנערכה במהלך חודש דצמבר האחרון שמטרתה הייתה לסייע בפרסום ולהרחיב את המגוון העצום של יעדי התיירות המדהימים של שוויץ. לצורך התחרות ביקשה רשות התיירות השוויצרית מיעדי התיירות במדינה להכין מצגות שיסבירו מדוע הם ראויים לזכות בתחרות וצוות שופטים בחן את המצגות על פי היצירתיות והמקוריות שלהן. לתחרות הוגשו 50 הצעות.

״קיבלנו כל כך הרבה הצעות שהיה לנו קשה לבחור את 20 הזוכים,״ סיפרה אנג׳ה בילר, מנהלת תחום תקשורת אסטרטגית בחברת התעופה והוסיפה כי בחברה מצפים להציג את שמות אזורי התיירות שזכו על מטוסי החברה.

מבין 20 היעדים שזכו בחרה המדיה החברתית של החברה שלושה יעדים שייחשפו בטקס מיוחד בעת גילוי שמם על גוף המטוסים.

שלושת האתרים שזכו במקומות הראשונים הם באד צורצאך, הממוקמת כ-30 ק״מ מציריך בצפון שוויץ וסמוך לגבול גרמניה. מדובר בעיירה המפורסמת כאתר ספא בשל המים הטרמומינרלים שמשמשים לטיפול במחלות ראומטיות בעמוד השדרה. כמו כן זכו קניון ויאמלה שממוקם ליד העיר טוטיס. מדובר בקניון מרהיב עם מצוקים גבוהים ומסלול הליכה מרובה מדרגות והרשות המקומית ננדה שנמצאת בקנטון ואלה וכוללת כ-15 כפרים.

חברת SWISS International Air Lines, הידועה יותר בשם SWISS היא חברת הדגל של שוויץ. החברה הוקמה בשנת 2002 לאחר פשיטת הרגל של חברת סוויסאייר. SWISS היא כיום חלק מתאגיד התעופה של לופטהנזה והיא חברת בברית התעופה Star Alliance.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *