חברת הטכנולוגיה הישראלית אלביט מערכות תספק דלתות מטען עבור מטוסי המטען מהדור הבא של בואינג, מטוס ה-777-8F.
חברת בת של אלביט מערכות, אלביט מערכות-סאיקלון, זכתה בחוזה לאספקת רכיבים לבואינג במסגרת פרוייקט ייצור גרסאת המטען במשפחת מטוסי ה-777X לצד משפחת הדור הקודם של מטוסי ה-777. החוזה כולל ייצור ואספקה של דלת המטען הראשית (MDCD) עבור ה-B777F ו-B777-8F.
סאיקלון מוצרי תעופה היא חברה ישראלית בבעלות אלביט מערכות. החברה מציעה מגוון רחב של יכולות תעופה וחלל, לרבות תכנון וייצור של מכלולים מבניים מרוכבים וכן שירותים כגון תחזוקה, התקנות, שדרוגים ואינטגרציה של מוצרים ללקוחות ברחבי העולם.
יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות תעופה וחלל, אמר: "אנו גאים להיות ספק מדור ראשון עבור מטוס ההובלה 777 של בואינג. בחירה זו מעידה על ביצועי העבר שלנו ועל החשיבות של להיות חלק מתוכנית ה-Premier Bidder של בואינג. "היחידות העסקיות של התעופה המסחרית שלנו מציעות ללקוחות פורטפוליו נרחב של מוצרים ופתרונות, הן לפלטפורמה והן לטייסים, וצריכות ליהנות מהביקוש המוגבר למטוסי מטען עקב השימוש הגובר במסחר אלקטרוני, במיוחד בעקבות מגיפת הקורונה".
בואינג השיקה את מטוס המטען החדש 777-8F בינואר 2022. Qatar Airways הפכה ללקוחה הראשונה של מטוס המשא החדש עם הזמנה של 34 מהמטוסים ואפשרויות ל-16 נוספים. השנה הודיעה גם חברת אתיופיאן איירליינס על בחירה במטוס ה-777-8F לצי מטוסי המטען שלה.
למי שעדיין לא עוקב אחרינו באינסטגרם, מוזמנים לצפות בהצצה בלעדית שקיבלנו לתוך מטוס הדור הבא של בואינג, ה-777-9.
תגובה
בינתיים המטוס הזה, 777X נמצא בפיגור של 5-4 שנים בפיתוח, דגם הנוסעים אמור היה להיכנס לשירות לופטהאנזה לפני שנתיים וזה לא קרה וגם לא יקרה בעוד שנתיים, כי למטוס עדיין אין אישור מרשויות התעופה, ובטיסות המבחן מתגלות עוד ועוד בעיות. דגם המטען הוא בכלל חזון למועד, לפני 2028 הוא לא צפוי להיכנס לשירות. שיהיה להם בהצלחה עם הדלתות…..
Comments are closed.