הבוקר השיקה אל על את השפה המיתוגית והפרסומית החדשה שלה. סמנכ״ל השיווק של אל על, נדב חנין, שיתף כי במרכז השפה העיצובית החדשה החדשה נמצא אייקון חדש, אשר לוקח השראה מסילואט חלון המטוס ״המסמל את החיבור בין הבטחון שבבית לבין הסקרנות וההרפתקאה של מה שקורה בחוץ״.
במסגרת האירוע חשפו באל על את הפרזנטור החדש של המותג שלהם: חנן בן ארי שהגיע לאירוע עם שיר על המותג של אל על. כמו כן עדכנו על נבחרת שגרירים חדשה שכוללת את נעה קירל, ליאור סושרד, חן אמסלם, יעל בר זהר, דנית גרינברג, עדן הראל ושני בלוגרים מתחום התיירות – לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן.
עוד עדכונים משמעותיים היו על החלפת השף של החברה שיהיה מעתה אסף גרניט אשר יוביל את כל תחום הקולינריה בחברה ויהיה אחראי על בניית התפריטים בכל המחלקות השונות, מה שניתן להעריך כי יוביל לשיפור באיכות המנות המוגשות במחלקות השונות. גרניט אמר במהלך האירוע כי המטרה שלו היא להפוך את המטוסים של אל על ל״מסעדות מעופפות״.
חדי העין בטח הבחינו שאל על עדכנה במהלך ההכרזה גם את אתר האינטרנט שלה כך שיתאים לשפה החדשה. העדכון כולל צבעים חדשים ואייקונים שמסמלים מקומות שונים בעולם.
במסגרת האירוע שתפה מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה, מספר עדכונים שכבר שיתפנו אתכם בעבר: התחדשות ב-2 מטוסי 787 דרימליינר חדשים, חידוש פנים צי מטוסי ה-777 כדי להתאים אותו לצי הדרימליינר, השקת קווי טיסה לטוקיו, דבלין, פורט לודרדייל ואיסטנבול (באמצעות סאן דור). כמו כן ציינה גננסיה כי חברת אל על צפויה להטיס בשנת 2023 מספר דומה של נוסעים לשנת 2019, שעמד על 6 מיליון נוסעים.
הסלוגן של אל על – ״הכי בבית בעולם״, ימשיך ללוות את פרסומי החברה.
סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין: "אל על היא שם נרדף לישראליות ולתחושת בטחון, גם כשנמצאים רחוק מהבית. רצינו לשמור על הערכים האלה, ויחד עם זאת לייצר שפה צעירה וחדשנית, שהיא חלק מתהליך ההתחדשות והצמיחה של החברה. חנן בן ארי, שמייצג את הישראליות על כל גווניה, והשף אסף גרניט ששמו מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, מייצגים בצורה האופטימלית את הפרק הבא בסיפור שלנו – חווית טיסה שדורגה 5 כוכבים שנתיים ברציפות, צי מטוסים צעיר ומתחדש, שעות טיסה הנוחות ביותר ועוד".
עקבו אחרינו באינטסגרם לסרטון המלא מהאירוע ולחוויה של חנן בן ארי מטיסותיו עם אל על.
תגובה
לא הבנתי: זה אומר שיהיו מושבים נוחים יותר? אוכל טעים יותר? מחירים זולים יותר? מה עוזרים כל הסלבריטאים האלה לנוסעים?
Comments are closed.