מתחזקת התחרות בקו לאתונה: ריינאייר חוזרת להפעיל טיסות בקו תל אביב – אתונה לאחר 6 חודשי היעדרות. במקביל וויז אייר צפויה להגביר תדירות בקו זה.

בחודש ספטמבר האחרון עדכנו כי בעוד ריב מתוקשר של ריינאייר עם רשויות מקומיות, חברת הלואו קוסט האירית הודיעה כי היא סוגרת את בסיס הפעילות שלה בשדה התעופה הבינ״ל באתונה החל מה-29 באוקטובר. בהתאם, קיצצה ריינאייר מספר קווים בלוח הטיסות שלה מבירת יוון לעונת החורף של 2022/2023, כולל מתל אביב. הסיבה הרשמית כמו במקרים דומים היא חוסר הסכמות של החברה עם הרשויות על עלויות תפעול גבוהות, בדגש על עמלות פעילות בשדה התעופה.

כעת מתכננת ריינאייר לחזור להפעילה טיסות מתל אביב לאתונה החל מחודש מאי 2023, לאחר כחצי שנה של הפסקה. נכון לעכשיו מדובר בשלוש טיסות שבועיות שיצאו מתל אביב בימים שלישי, רביעי ושבת. הטיסות כבר מוצעות למכירה באתר ריינאייר החל מחודש מאי ועד סוף אוקטובר. מבדיקה שלנו עולה כי המחירים נכון לעכשיו מתחילים ב-92$ לכרטיס הלוך ושוב בחודש מאי.

בעבר הייתה ריינאייר חברת האולטרה לואו קוסט היחידה שפעלה בקו לאתונה. עם זאת, אך זמן קצר לאחר שהודיעה על סגירת הבסיס באתונה, החלה חברת וויז אייר ההונגרית להפעיל טיסות ישירות בקו מתל אביב לאתונה. כיום מפעילה וויז 3 טיסות שבועיות בקו זה והיא צפויה לעלות ל-5 טיסות שבועיות בחודש אפריל. חלק מהטיסות כבר מופעלות על ידי חברת הבת הצעירה ביותר בקבוצת וויז, Wizz Air Malta.

כאמור, בעבר כבר הפעילה החברה 3 טיסות שבועיות מתל אביב לאתונה, בנוסף לטיסות לסלוניקי, קורפו וחאניה. בעונת החורף הנוכחית מפעילה ריינאייר 2 טיסות שבועיות מתל אביב לסלוניקי.

כיום פועלות בקו לאתונה החברות אל על, אייג׳יאן, TUS, וויז אייר, ארקיע, ישראייר ובלו בירד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *