בחודש נובמבר הודיעה חברת ישראייר לבורסה על כך שהיא חתמה על מזכר הבנות למכירה אפשרית של שני מטוסי ה-ATR האחרונים שבבעלותה (ATR72-500), בכפוף לבדיקת נאותות של המטוסים. המכירה מגיעה בעקבות החלטה אסטרטגית של החברה לעבור להיות מפעילה של צי מטוסים מדגם יחיד (איירבוס A320) ובכך להיפרד מצי ה-ATR שהיה ברשותה.
כעת מודיעה ישראייר כי החברה השלימה את עסקת מכירת שני מטוסי ה -500-ATR72 אשר בבעלותה לחברת תעופה זרה. בתמורה לשני המטוסים קיבלה חברת ישראייר סך כולל של 13 מיליון דולר, כאשר השלמת מכירת מטוסי ה- ATR ,על כלל רכיביה, צפויה להניב לחברת התעופה רווח הון חד פעמי של כ-2 מיליון דולר ארה"ב. בהודעתה מציינת ישראייר את היתרונות במעבר לצי אחיד ביניהם מערך טייסים ומערך תחזוקתי אחידים, כאשר כלל חלקי החילוף הם של סוג מטוס אחד בלבד.
בהודעתה לבורסה מציינת ישראייר כי הקו בין נתב״ג לאילת יופעל מעתה במטוסי איירבוס בלבד, כאשר משך זמן הטיסה הממוצע קוצר לפרק זמן של כ -40 דק' בלבד. כפי שפרסמנו בתחילת השנה, ישראייר נערכת להגדלת נתח הפעילות שלה בקו לאילת, קו שנשלט על ידי ארקיע, עם 4-6 טיסות יומית במטוסי האיירבוס.
במקביל, וכפי שפרסמנו מוקדם יותר השנה, ישראייר ממשיכה לקדם קליטת מטוס A320 שביעי לצי המטוסים שלה, כאשר בכוונת חברת הבת להשלים את ההליך עד לסוף שנת 2023 . כמו כן, ישראייר משאירה את האפשרות להרחיב את הסכמי החכירה הרטובה על מנת לעמוד בביקושים. זאת לאחר קליטת מטוס איירבוס שישי מוקדם יותר השנה.