אל על מודיעה היום באופן רשמי כי לאחר שלוש שנות הפסקה היא מחדשת את הטיסות הישירות להודו ותפעיל שש טיסות שבועיות לשני יעדים: מומביי ודלהי, כאשר מכירת הכרטיסים תיפתח היום (1.5), החל מ-399$ לכרטיס בתעריף לייט (ללא כבודה והושבה).
החל מה-29 באוקטובר תחזור אל על להפעיל סה״כ 6 טיסות ישירות להודו, לשני יעדים: מומביי ודלהי. אל על תפעיל ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, בימים ראשון, שני, חמישי ושישי (חזור בימים שני, שלישי, חמישי ומוצ”ש), באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים ועסקים. מחיר כרטיס לייט הלוך חזור למומביי החל מ-399$, במחלקת תיירים לא כולל כבודה והושבה.
בנוסף אל על תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לדלהי, בימים ראשון ושלישי (חזור בימים ראשון ורביעי), באמצעות מטוס רחב גוף 787 הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים ומטוס 777 הכולל שתי מחלקות שירות. מחיר כרטיס לייט הלוך חזור לדלהי החל מ-455$ לא כולל כבודה והושבה.
מבדיקה שלנו עולה כי המחיר במחלקת עסקים מתחיל כרגע ב-1,498$ למומביי ו-1,799$ לדלהי. למי שיירצה לרכוש כרטיס בנקודות במחלקת תיירים – העלות בנקודות לכרטיס הלוך ושוב למומביי תעמוד על 1,000 נקודות או 800 נקודות לבעלי כרטיס Flycard בתוספת 100-200 דולר.
בנוסף, מעניין למדי שאל על תציע גם טיסות ליעדי המשך דרך מומביי כמו בנגלור, הידרבאד וגואה באמצעות הסכמי שיתוף פעולה עם חברות זרות. מבדיקה שלנו עולה כי ניתן להזמין טיסות קונקשן עם אל על כאשר טיסת הפנים מבוצעת על ידי אייר אינדיה או על ידי חברת הבת החדשה שלה ויסטארה (Vistara). טיסות הקונקשן יחלו במחיר של 495$ לכרטיס קלאסיק, הכולל כבודה והושבה.
מבדיקה שלנו עולה גם כי בזכות ההסכים עם החברות הזרות, אל על תציע קונקשנים נוחים למדי ולמעשה את הנוחים ביותר הקיימים כיום למספר יעדי פנים כמו בנגלור (9 שעות טיסה סה״כ), וג׳איפור (11 שעות טיסה סה״כ).
כזכור, השקת הקווים החדשים מתאפשרת בהמשך לאישור טיסה בשטח האווירי של סעודיה ועומאן. אישור זה מאפשר את קיצור נתיבי הטיסה וכפועל יוצא קיצור משך הטיסות. טיסה למומביי במסלול המקוצר צפויה לארוך כ-5.5 שעות בלבד, במקום 7.45 שעות במקור, וטיסה לניו-דלהי כ-6.5 שעות בלבד במקום 9 שעות במקור. נכון לעכשיו, אל על היא חברת התעופה היחידה שתציע טיסות ישירות למומביי לאחר שתכניות קודמות של אייר אינדיה להפעיל טיסות ישירוב למומבאיי ובנגלור לא יצאו לפעול.
לדברי שלומי זפרני, סמנכ“ל מסחר וקשרים תעופתיים אל על: “אנו נרגשים לפתוח את מכירת הכרטיסים להודו, במחירי השקה אטרקטיביים. אנו צופים ביקושים גבוהים לטיסות להודו וביקושים גבוהים גם לתנועה נכנסת מהודו לישראל, הן בשל פעילות עסקית ענפה בין המדינות והן על רקע גידול מתמיד בפופולריות של יעדים אלו. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת רשת הנתיבים שלנו ליעדים אטרקטיביים נוספים במזרח”.