אל על משיקה היום שירות חדש ללקוחותיה – ‘אל על Protect’. השירות החדש יאפשר להוסיף גמישות לכל כרטיס טיסה של אל על. במקרה של ביטול הנסיעה מטעם הלקוח מכל סיבה, הנוסע יוכל לקבל החזר של מלוא עלות כרטיס הטיסה, לשובר זיכוי עבור רכישה עתידית, ללא דמי ביטול. בתקופת הקורונה הציעה אל על קבלת שוברי זיכוי לאחר ביטול טיסה אך מאז ביטלה את האפשרות הזו וכעת מחזירה אותה תמורת תשלום.

בנוסף לעלות כרטיס הטיסה, הזיכוי יינתן  גם בגין עלות מוצרים נלווים שנרכשו כגון הושבה וכבודה. ביטול הנסיעה לצורך קבלת השובר יתאפשר עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן.

העלות של השירות החדש  היא 19$ ליעדים קצרי טווח (עד 6.5 שעות טיסה כולל) ו-29$ עבור יעדים ארוכי טווח. רכישת השירות החדש אשר אפשרית במועד רכישת כרטיס הטיסה בלבד. לקוחות FLY CARD והנוסע המתמיד יוכלו לרכוש את השירות גם באמצעות נקודות. חשוב להגיד שהשירות החדש יהיה תקף רק לכרטיסים בתעריף Classic היקרים יותר שכוללים כבודה והושבה, ולא עבור כרטיסי Lite הזולים יותר.

לקוח שרכש את תוספת ‘אל על Protect’ ויבטל את כרטיסו, יקבל שובר זיכוי שתוקפו עד 31 בדצמבר 2024. באמצעות השוברים ניתן יהיה לרכוש טיסות הממריאות עד שנה קדימה מיום מימוש השובר. בנוסף, שובר הזיכוי אינו שמי ומאפשר רכישת כרטיסי טיסה בעבור כל אדם, לפי החלטת הלקוח.

בקשת הביטול וההחזר לשובר תתאפשר באופן דיגיטלי מלא באתר החברה. מימוש השובר יתאפשר בכל עת באמצעות כל סוכני הנסיעות ובאתר אל על.

המהלך ההאחרון מגיע כחלק מהתכנית האסטרטגית של אל על שקיבלה את השם Above and beyond. כחלק מהתכנית אל על שואפת להגדיל משמעותית את הכנסותיה משירותים משלימים לטיסה. אחד מהיעדים שהציגה אל על הוא הגדלת הרווחים ממוצרי טיסה משלימים. היעד של החברה הוא לגדול מסכום ממוצע של 13$ לנוסע בשנת 2019 כמעט פי 2.5 לסכום של 31$ בשנת 2028.

השירות זמין לרכישה במעמד הזמנת כרטיס הטיסה בלבד, במגוון ערוצי המכירה של אל על. השירות תקף לכלל טיסות אל על וסאן דור, בכל מחלקות השירות (ביעדים שבהם ישנן משפחות מחיר יתאפשר השירות לרוכשי כרטיס תיירים מסוג Classic בלבד). השירות לא יהיה זמין עבור כרטיסי טיסה מסוג Lite, כרטיסי בונוס, וכן בטיסות קודשייר המופעלות על ידי חברה זרה. את תנאי השירות המלאים ניתן למצוא באתר אל על.

תמונה: אגנס אוירינגל