חברת אמירייטס מצטרפת לרצף של חברות תעופה ומודיעה גם היא כי תאפשר גלישה בחינם במטוסיה לכל הנוסעים החברים במועדון Emirates Skywards.

אמירייטס מעדכנת כי כל חברי מועדון הנוסעים המתמידים של החברה (Emirates Skywards) יוכלו להשתמש בגלישת WiFi חינם במטוסיה. חבילת הגלישה הבסיסית ללא עלות תכלול אפשרות לשימוש באפליקציות הודעות בלבד (וואטסאפ, מסנג׳ר וכו׳). הגלישה ללא עלות תתאפשר לנוסעים בכל המחלקות. חשוב להגיד שההודעה הרשמית של אמירייטס מגיעה כרגע, אך גלישה חינם מוצעת לחברי מועדון כבר מזה מספר חודשים.

בנוסף מודיעה אמירייטס כי נוסעי מחלקה ראשונה שחברים במועדון Skywards יהנו מאינטרנט חינם ללא הגבלה. כך גם חברי מועדון במעמד סילבר וזהב הנוסעים במחלקת עסקים. לחברי מועדון במעמד פלטינום יש גישה חופשית לאינטרנט בכל המחלקות.

על מנת להנות מההטבה יש להצטרף ללא עלות למועדון הנוסעים המתמידים של אמירייטס Skywards. למרות שאמירייטס מאפשרת להצטרף גם על סיפון המטוס, אנחנו ממליצים להצטרף מראש ולרשום לעצמכם את מספר המועדון שלכם על מנת שתוכלו להנות מההטבה במהלך הטיסה. בהצטרפות למועדון הנוסעים גם יצברו נקודות על כל טיסה ובנקודות ניתן להשתמש בהמשך להנחות או כרטיסי טיסה ללא עלות.

על פי ההודעה של אמירייטס, בעקבות ההטבה החדשה, כ-30,000 נוסעים נוספים במחלקת תיירים מתחברים ל-Wi-Fi חינם בטיסות החברה מדי שבוע. כמו כן, מאז השינוי בינואר 2023, אמירייטס מדווחת על ממוצע של 450,000 משתמשים בחודש. עלייה של 30% בשימוש הנוסעים בשנת 2023 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, אמירייטס מדווחת כי בקווי הטיסה לאמריקה, כמעט 20% מהנוסעים מתחברים ל-Wi-Fi בטיסה.

השנה הודיעה חברת אמירייטס כי היא הגיעה להסכם על התקנת מוצר אינטרנט אלחוטי בשם GX Aviation של Inmarsat, על סיפון 50 מטוסי איירבוס A350 חדשים המתוכננים להיכנס לשירות בשנת 2024. ההסכם החדש אמור לשפר משמעותית את חווית הנוסע בהיבט של מהירות הגלישה והכיסוי העולמי.

כזכור, לאחרונה הודיעו גם חברת התעופה השכנה איתיחאד וחברת טורקיש איירליינס על כך שיעניקו גם הן חבילות גלישה בסיסיות ללא עלות לנוסעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *